• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

תתבוננו בפיגוע הערב: פשוט להודות על הניסים!

פרסום הניסים היא פעולה שנוגעת להבאת הגאולה האמיתית והשלימה: הפיגוע הערב היה יכול להסתיים גרוע יותר, ואם רק נתבונן נראה שקרו פה ניסים גלויים
תתבוננו בפיגוע הערב: פשוט להודות על הניסים!
צילום מסך, שימוש לפי חוק 27א
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הפיגוע שהתרחש הערב בשמונה בכניסה ליישוב מעלה אדומים, מרתיח מצד אחד, בעיקר בגלל העובדה ששוטרים מתחנת המשטרה הקרובה היו עסוקים במספר יהודים שהפגינו בצומת הגוש נגד זריקות אבנים.

מצד שני, צפייה בסרטון האבטחה מזירת האירוע (אין כאן המלצה לצפות..) לא מותירה ספק: זכינו לניסים גלויים מהקדוש ברוך הוא.

הרבי מלך המשיח שליט"א אומר (שיחת פרשת וישב תשנ"ב) שפרסום וסיפור הניסים שקורים - נוגע להבאת הגאולה האמיתית והשלימה, ועל כן צריך לפרסם את הניסים שהקדוש ברוך הוא עושה בכל יום.

מספר נקודות שניתן לראות בפיגוע הערב:

א. שניות לפני שרואים את המחבל יורה לעבר המאבטחים, עובר במחסום רכב. הנהג הספיק לעדכן את המאבטחים שמחבל מתקרב, ונסע מיד. הוא ניצל בנס.

ב. המאבטחים החזיקו כל אחד נשק אחר; אחד שלף אקדח, והשני רובה m16. כאשר המחבל התחיל לירות הוא פגע במחסנית של הרובה, וגרם למעצור בנשק. המאבטח החליף את הרובה באקדח, והמשיך לירות. בשניות אלו היה יכול להיות אסון השם ישמור, ובמקומו אירע נס!

ג. המחבל לא נרתע מהירי של המאבטחים, והמשיך לירות במשך יותר מחצי דקה, עד שנוטרל. מדובר במחבל מיומן, שזו לא הפעם הראשונה שהשתמש בנשק - שירות הביטחון אישר שמדובר באותו המחבל שרצח את החיילת נועה לזר הי"ד לפני כשבועיים. למרות כל זאת הוא לא הצליח בזממו.

ד. המחבל נשא על גופו רימון רסס, אותו תכנן לזרוק על המאבטחים. בסרטון ניתן לראות כיצד המחבל מנסה לשלוף את הרימון מכיסו, ללא הצלחה.

ה. למרות שחלפו כמעט שבועיים של חיפושים והפעלת מודיעין כדי לתפוס את אותו מחבל (לאחר הפיגוע שביצע בירושלים), הוא הצליח לחמוק מידי השב"כ, והצליח להגיע למעלה אדומים, לנסות לרצוח עוד יהודים רחמנא לצלן. עם כל זאת, ויחד עם העובדה שכל תושבי מחנה הפליטים שועפאט החליטו לסייע למחבל להסתתר, הוא לא הצליח לעשות דבר מעבר לפציעה של המאבטח הערב.

ו. לאחר כל מה שניסה לעשות, הצליח המחבל לפצוע את אחד המאבטחים באופן קל בידו. פיגוע ירי כזה יכל היה לגבות קורבנות רבים, כפי שאירע לפני שבועיים, ובכל אופן הסתיים בפציעה קלה.

הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו!

דיווח ראשוני: פיגוע ירי ליד מעלה אדומים

התקיפה באיראן נועדה להעביר מסר

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...