• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

גל הטרור החמור ביותר מאז האינתיפאדה השניה

אוזלת ידה של הממשלה הביאה למקרים הקשים שאנו עדים להם בתקופה האחרונה. האם כעת, אחרי שנמנו תשעה עשר הרוגים ל"ע בגל הטרור הנוכחי, תתעשת הממשלה?
גל הטרור החמור ביותר מאז האינתיפאדה השניה
זירת הפיגוע באלעד (צילום: איחוד הצלה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המצוד עדיין נמשך, המחבלים עדיין לא נתפסו

בינתיים מתגלים גם סיפורי הנסים של ההצלה. שני צעירים ישבו ברכב, באזור הפיגוע. המחבלים ניסו לתקוף אותם - אחד מכל צד של הרכב, כשהם חמושים בגרזנים. אחד הצעירים השליך לעבר המחבל שהתקרב אליו צלחת חמין (צ'ולנט) שהייתה בידיו - התבשיל היה חם והמחבל נכווה ונהדף לאחור, ובהמשך הצעיר הדף אותו עוד יותר. הצעיר השני, שאליו התקרב המחבל השני, הצליח לאחוז בקת העץ של הגרזן ולהדוף את המחבל אחורה. שני הצעירים נפצעו קלות מרסיסי זכוכית של חלונות הרכב.

להתעורר ולעצור את המסיתים וההסתה

אחד הגורמים המרכזיים למתיחות הקשה, לפיגועים, לאירועים החמורים בהר הבית - ההסתה הפרועה של חמאס. ארגון הרשע הזה אינו מעונים במערכה צבאית בעת הזו לאחר המכות שספג ב"שומר החומות". נוח לו יותר, להבעיר את השטח ביהודה ושומרון, ירושלים, ולמעשה בכל מקום בארץ. בנאום שנשא לאחרונה מנהיג הארגון סינוואר הוא אף קרא במפורש למי שאין לו רובה שיקח גרזן וילך לפגע!

וזה לצערנו הרב בדיוק מה שעשו היום - השתמשו בגרזנים (וככל הנראה גם בנשק חם).

האם מישהו בממשלה הזו יתעורר ויבין שחובה לפעול מול ההסתה החמאסית הפרועה הזו?
ספק רב מאוד. לצערנו הרב, הממשלה הזו מתבססת על קולות הערבים, והיא לא מוכנה לפעול בנחישות מול האויב, וזו הסיבה הישירה לגל הטרור החמור כל כך - 19 נרצחים תוך חודש וחצי!

לא זכור לי גל כל כך חמור מאז האינתיפאדה השניה.

הממשלה הזו גם לא תעשה דבר למשפחות המחבלים, וגם לא תפעל נגד הרש"פ שדואגת למשפחות המחבלים ומעבירה להם סכומי כסף עצומים. ברור מאליו שהתמיכה הכספית הזו היא גורם ישיר לעידוד הטרור!

ולמרות זאת, הממשלה הרעה הזו לא תעשה נגד זה כלום - היא לא תפעל נגד הרש"פ, וגם לא תעשה משהו משמעותי מול ראשי החמאס ימח שמם, והיא גם לא תעשה דבר למשפחות המחבלים.

לצערנו הרב, מטסים ראוותניים של חיל האוויר, משטים של חיל הים, וגם תצוגות של יחידות מיוחדות - לא תורמים לבטחון, ולא משקפים בטחון.

רק פעולות נחושות ויסודיות, בלי שום פחד של "מה יאמרו הגויים" - יביאו להחזרת הבטחון לתושבי ישראל.

חשוב מאוד לזכור את דברי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט״א - כל דיבור על החזרת שטחים ח"ו מהווה סכנה ליהודים רחמנא ליצלן! לכן אסור אפילו לדבר על החזרת שטחים!

שיהיו בשורות טובות.

16 יתומים, 3 אלמנות: הותרו לפרסום שמות הנרצחים הי"ד

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...