• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

דעה / מנגוני הביטחון של הרשות - הם הבעיה, לא הפתרון

בעוד השר איווט ליברמן מיהר להגיב לאחר הפיגוע הנורא בתל אביב ולומר כי הוא מצפה שמנגונני הביטחון של הרשות הפלסטינית יפעלו בג'נין ויטפלו בטרור, הרי המציאות מוכיחה כי מהם דווקא יוצאים המפגעים. הטרור הינו תוצאה של החינוך אליו הם מחנכים
מנגוני הביטחון של הרשות - הם הבעיה, לא הפתרון
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשבוע שעבר, לאחר הפיגוע הנורא בתל אביב, אמר ליברמן שמנגנוני הבטחון של הרשות הפלשתינית צריכים לפעול בג'נין ולטפל בטרור שיש בה.

זוהי כמובן אמירה תלושה מהמציאות.

ארגוני הבטחון הללו משתפים פעולה עם ישראל מתי שנוח להם, ואיך שנוח להם, והם לא ינקפו אצבע מול חממת הטרור בג'נין וגם לא בשום מקום אחר, כל עוד שהיא לא מהווה איום ישיר עליהם בעצמם.

כפי שכבר הוזכר, אביו של המחבל בתל אביב - הוא בעצמו קצין בכיר במנגנוני הבטחון של הרשות! 

גם היום, פעל צה"ל בג'נין, לאור היום, ובכחות גדולים. בחילופי אש שהתפתחו עם מחבלים, חוסל מחבל של הג'יהאד האסלאמי, וכמה נוספים נפצעו.

בהמשך התברר שגם אביו של המחבל שחוסל היום הוא קצין במנגנוני הבטחון של הרשות!

אין ספק שזוהי התוצאה של "החינוך" שקציני הבטחון הללו מעניקים לילדיהם - חינוך לשנאת ישראל, ונכונות להשתמש בנשק חם ולבצע פיגועים. 

מספיק ודי עם החלום של הסכמי אוסלו הארורים שהמיטו על עם ישראל כל כך הרבה דברים לא רצויים. 

צריך לבטל סופית את ההסכמים הנוראיים הללו, ולבצע "ביעור חמץ" יסודי בג'נין ובשאר הריכוזים הפלסטיניים, ובמקביל לפעול בנחישות ולאסוף את הנשק של "ערביי ישראל", וגם למגר אחת ולתמיד את התופעה הבלתי נתפסת של גניבות נשק מצה"ל, ושל הברחות נשק בגבולות ישראל.

להשמיד את "מנגנוני הביטחון" של הרשות הפלסטינית

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...