• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארבעה נרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע

מהודעות המרכז הרפואי סורוקה וחובשי מד"א, עולה כי ישנם ארבעה הרוגים, השם יקום דמם. המחבל, תושב חורה ששוחרר מהכלא, חוסל • אֶרֶץ אַל תְּכַסִּי דָמִי
ארבעה נרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע
נהג האוטובוס מנסה לנטרל את המחבל. (צילום מסך)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

דיווחים נוספים מתקבלים מזירת הפיגוע. עד כה עולה כי המחבל, תושב הכפר חורה, שישב עד לפני שנתיים בכלא על חברות בארגון הטרור דאע"ש.

על פי עדויות העוברים והשבים, המחבל הגיע ברכב, והחל לדרוס רוכב אופניים ואנשים נוספים. לאחר מכן יצא מהרכב, ודקר אישה. הוא המשיך לדקור יהודים נוספים. נהג אוטובוס אגד שהיה במקום ניסה לעצור את המחבל, ולאחר מספר דקות הגיע יהודי חמוש למקום וחיסל את המחבל בירייה.

מפכ"ל המשטרה עזב ישיבת מטה והוא בדרכו למקום.

ברשתות החברתיות כבר מתפרסים תיעודים של חלוקת ממתקים בעזה בעקבות הפיגוע.

מתנדב זק"א שמעון זגורי, מספר: "ראיתי המולה רבה, מספר פצועים ששוכבים וסובלים מפצעי דקירה, עובר אורח סיפר שהמחבל שככל הנראה הגיע ברכב יצא ודקר מספר עוברי אורח. אזרח שחלף במקום השתלט עליו וניטרל אותו וכך מנע פגיעות נוספות בנפש"

דוברות מגן דוד אדום הודיעו כי מדובר בשתי זירות. בתחנת דלק ברחוב דרך חברון חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 35 שפונתה למרכז הרפואי סורוקה במצב אנוש, כשהיא סובלת מפצעי דקירה.

במרכז המסחרי ברחוב יצחק נפחא, פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של יהודיה כבת ארבעים, לאחר פעולות החייאה. אל המרכז הרפואי סורוקה הובהלו שלושה פצועים מדקירות, בהם יהודי כבן 60 במצב אנוש ו-2 יהודיות כבנות 40 במצב בינוני.

לאחר פעולות החייאה על הפצועים, נקבע מותם של ארבעה יהודים, השם ייקום דמם. אחת מהנרצחות היא אשתו של שוטר שהוזעק לזירת הפיגוע.

פיגוע דקירה בבאר שבע: מספר פצועים

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...