• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הבעיה הפכה לפיתרון: ישראל מתחזקת, מדינות ערב מתפרקות

פעם ישראל היתה ה"בעיה" של רוב מדינות ערב, והיום - רוב מוחלט של מדינות ערב המתונות רואות בישראל את הפיתרון לבעיית המזרח התיכון. ואלו שלא - משלמות את המחיר
הבעיה הפכה לפיתרון: ישראל מתחזקת, מדינות ערב מתפרקות
שר הביטחון בני גנץ (צילום: דובר צה״ל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בתרגיל הבין לאומי של הצי החמישי האמריקני - בו משתתפת גם ישראל עם עוד 60 מדינות - משתתפות גם מדינות שאין להן קשרים דיפלומטיים עם ישראל - וביניהן פקיסטאן, תימן, עומאן וסעודיה.  וגם ציים של מדינות איתן כבר יש קשרים - כמו איחוד האמירויות ובחריין.

כל זה חלק מתהליך הגאולה - מדינות ערב ומדינות מוסלמיות כבר משתפות פעולה עם ישראל בגלוי, וגם רוצות להיעזר בישראל על מנת להגן על עצמן.

הבעיה הופכת לפיתרון

ישראל פעם הייתה ה"בעיה" של מדינות ערב, אבל היום, כשאנו על סף הגאולה, ישראל היא ה"פתרון" עבורן, והן מבינות זאת היטב.

ומי שעוד לא מבינות - כמו סוריה - ממשיכות להתפרק. אתמול הודיעה טורקיה שמטוסי קרב שלה תקפו מטרות (של הכורדים) בתוך שטח סוריה. ובמלים אחרות - טורקיה כבר מזמן "לא סופרת" את סוריה, ועושה בה כבתוך שלה, ולכן סוריה ממשיכה להיות מדינה מפורקת ומפוררת.

ההתתפרקות בלבנון

אתמול גילה שר הבטחון גנץ שצבא לבנון איבד לאחרונה 5000 חיילים שעזבו אותו בשל המשבר הכלכלי החמור הפוקד את המדינה.

היות שצבא לבנון כולו מונה כ- 50,000 חייל - לכן מובן שמדובר בעזיבה מאוד משמעותית, מה גם שנראה שמדובר במגמה, שתמשיך גם הלאה, ועוד חיילים רבים יעזבו.

הבעיה היחידה היא שגנץ חשף זאת כחלק מהודעה שלו על כך שהוא הציע עזרה מישראל לצבא לבנון... לדברי גנץ בשנה האחרונה הוא הציע עזרה לצבא לבנון 4 פעמים...

הצעתו של גנץ תמוהה ביותר, לאור העובדה הידועה שצבא לבנון למעשה כפוף לחיזבאללה, ורוב החטיבות שלו מורכבות מלוחמים שיעים (יש חטיבות בודדות שהן של הדרוזים או הנוצרים - כמקובל בצבא לבנון שלכל אחת מהעדות יש חטיבות הקשורות אליה), והוא פועל תחת ממשלת לבנון המושחתת והכפופה לחיזבאללה.

ברוך ה' שהלבנונים לא הסכימו לקבל את הסיוע.

וברוך ה' שברוב רחמיו ונסיו וחסדיו מפרק את הצבאות של האויבים שלנו בנסים גלויים!

כתב אישום נגד רוצחי יהודה דימנטמן: "תכננו לחטוף את הגופה"

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...