• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

סדום • הנערים יואשמו בהריגת אהוביה סנדק

סדום זה כאן • התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י שניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה. ובאותה נשימה: מי כן יואשם בתאונה ש"אי אפשר לדעת מה גרם לה"? - הנערים...
סדום • הנערים יואשמו בהריגת אהוביה סנדק
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

סדום • הנערים יואשמו בהריגת אהוביה סנדק

סדום • התיק נגד השוטרים המעורבים בהרג אהוביה ז"ל צפוי להיסגר, הנערים יואשמו.

24 ימנים

המדרשים על חטאי סדום מספר, שאליעזר עבד אברהם הגיע לסדום וחטף אבן מאחד ה... מקומיים. אליעזר הביא את זורק האבן לבית המשפט, והשופט פסק שאליעזר צריך לשלם למקומי.. מה עשה אליעזר? זרק אבן על השופט, ואמר לו - תשלם לו מה שאתה חייב לי...

אז מסתבר, ולא בפעם הראשונה, שסדום זה כאן.

הבוקר (ראשון) פורסם ב'הארץ' כי לפי גורמים המעורים בחקירה, התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י אשר ניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה כביכול: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה. ובאותה נשימה: מי כן יואשם בתאונה ש"אי אפשר לדעת מה גרם לה"? - הנערים...

נזכיר כי לפני כחודש התבצע מרדף משטרתי אחר רכב בו נסעו אהוביה סנדק ז"ל וארבעת חבריו כשלטענת המשטרה הנערים זרקו אבנים על ערבים, דיווח שלא מוכר לצה"ל ולמד"א. רכב סמוי של בלשי ימ"ר ש"י שהיה באזור יצא למרדף וניגח את הרכב של אהוביה ז"ל. 

בזמן שאהוביה דימם למוות, בלשי הימ"ר היכו את שאר חבריו הפצועים ואזקו אותם. לטענת החובש שטיפל בפצועים, שוטרי ימ"ר ש"י שעל פי החשד גרמו לתאונה, הפריעו ולא סייעו להעניק טיפול רפואי לנערים הפצועים. בנוסף, נחשף בחדשות 13 כי שוטרי הימ"ר סירבו לבקשתם של חיילים בעלי הכשרה רפואית לסייע בטיפול בפצועים.

כאשר התגלה לשוטרי ימ"ר גופתו של אהוביה מתחת לרכב ההפוך, והם הבינו מיד שהם יואשמו בגרימת התאונה, השוטרים סגרו את השטח לשעה ארוכה ולא נתנו לשום גורם להיכנס ולתעד. והשמידו ראיות. בנוסף לכך, למרות כל הראיות מאנשים בשטח, מהנערים, וכו', השוטרים לא נעצרו ולא נחקרו, וכעת התיק שלהם אוליי יסגר.

צוות החקירה המשותף למח"ש והמשטרה, ככל הנראה יקבל את גרסת השוטרים בה לטענתם הסיבה להתהפכות הרכב נגרמה משום ש"רכב הנערים מנע מרכב המשטרה לעקוף אותם". לפני כשבועיים פרסמנו כי לפי חוקר תאונות במשך 30 שנה במשטרה, רכב הבלשים הוא שסטה ונגח את רכב הנערים.

למרות הריחוק מהארוע, והזמן רב שהיה לשוטרים לתאם עמדות, זוהי איננה הגרסה היחידה של השוטרים, ובהודעת הדוברות שהוציאה המשטרה מיד לאחר האירוע, כלל לא הוזכר הניגוח ורק לאחר שנחשפו תמונות אשר מוכיחות שאכן היה ניגוח, הודתה המשטרה בדבר.

לפני כשבוע הודיעה הפרקליטות שבכוונתה להגיש כתבי אישום כנגד חבריו של אהוביה שהיו עמו ברכב, החמור מתוכם – המתה בקלות דעת.

המחאה על הרג אהוביה ז"ל נמשכת. המזרקה בכיכר פריז וגם המזרקה בכיכר ספרא בירושלים נצבעו הבוקר באדום. לצד המזרקות הוצבו שלטים של אהוביה סנדק ז"ל עם הכיתוב "לסגור את ימר שי".

מארגני המחאה מארגנים מחאה גדולה בצמתים ביום שלישי הקרוב של 100 הפגנות בצמתים בכל רחבי הארץ, זאת בעקבות יום ה-30 למותו.

אהוביה סנדק: הימ"ר מנע עזרה מהפצועים

האם תפרוץ מלחמה בצפון?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...