• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חשיפה • הראש ישיבה החבד"י משחזר: "ראיתי אקדח שמכוון אלי"

אתמול בערב, יממה לאחר הפיגוע הרצחני שאירע שלשום סמוך לחוות גלעד, ראש ישיבת תות"ל ביצהר הגה"ח הרב שי הרמתי שליט"א חשף בראיון ל'ערוץ עשר', כי הוא היהודי שניצל האירוע שפרסמנו כאן ב"אתר הגאולה", שהתרחש שבוע וחצי לפני רצח הרב שבח הי"ד "לא יודע מדוע הנהג לא ירה, נס" • הכתבה המלאה
חשיפה • הראש ישיבה החבד"י משחזר: "ראיתי אקדח שמכוון אלי"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אתמול בערב, יממה לאחר הפיגוע הרצחני שאירע שלשום סמוך לחוות גלעד, ראש ישיבת תות"ל ביצהר הגה"ח הרב שי הרמתי חשף בראיון ל'ערוץ עשר', כי הוא היהודי שניצל שבוע וחצי לפני כן מהאירוע שהתפרסם לפני הרצח "לא יודע מדוע הנהג לא ירה, נס" • הכתבה המלאה

כעת, שבוע וחצי אחרי האירוע שבחסדי ה' לא נהפך לפיגוע, אבל שימש כהתראה לפני הפיגוע הרצחני שהתרחש ביום שלישי השבוע בצומת חוות גלעד שבשומרון, בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, הגה"ח הרב שי הרמתי שליט"א - ראש ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש ביצהר, ישב ברכבו, כשלפתע עצרה לידו מכונית והנהג כיוון לעברו אקדח.

בריאיון ל'חמש עם רפי רשף - בערוץ עשר' שיחזר הרב הרמתי את רגעי האימה "הסתכלתי על הנהג, חשבתי שהוא רוצה לשאול אותי משהו, ואז ראיתי אקדח שמכוון אליי", באופן אינסטנקטיבי ניסיתי להסתיר את הראש, אבל מיד אחר כך פתחתי את דלת הרכב שלי וברחתי בריצה. כיוון שהרכב לא היה מונע, ולהדליקו ולנסוע היה לוקח יותר מידי זמן – החלטתי שלברוח בריצה זה הדבר הכי נכון".

הרב הרמתי מספר שאחרי שיצא מהרכב, המחבל הערבי נסע מהמקום: "הוא ברח לשכם, כמו הנהגים שביצעו את הירי אמש. מדובר באותו דפוס. כוחות הביטחון העבירו לי תמונות כדי שאזהה את הנהג ותיחקרו אותי הרבה. לא הבנתי למה הייתה חקירה כל כך ארוכה – אמורות להיות מצלמות ביציאה ובכניסה ליישובים באזור, אבל התברר לי שאין מצלמה בכל השטח, שאין מחסום וכל האזור פרוץ מאוד".

בסיום הראיון כשנשאל מדוע הנהג לא ירה בו, אמר: "יכול להיות שהיה לו מעצור באקדח, יכול להיות שהוא חשב שיש לי גם כלי נשק, יכול להיות שהיציאה שלי מהדלת הפחידה אותו - קשה לדעת. אין לי הסבר, זה היה נס, זה היה מעל הטבע".

הרב שי הרמתי הוא ראש ישיבת "תומכי תמימים ליובאוויטש", השוכנת במצפה, הסמוך ליישוב יצהר.

גדל בישוב אלון מורה למשפחה מהזרם הדתי לאומי בבחרותו עבר ללמוד בי"שיבות תומכי תמימים ליובאוויטש" "תורת אמת" ו"ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת". נשוי לבתו של הגה"ח הרב יצחק פייביש גינזבורג - רב קהילת "גל עיניי".

יש לציין כי הישיבה שבה עומד בראשותה הוקמה בשנת תשע"ב, על ידי השליח הרב איציק סנדרוי, מגבעה הסמוכה ליישוב יצהר - מצפה יצהר. הישיבה נפתחה על פי הוראה של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א (באמצעות ה"אגרות קודש") לרב סנדרוי, ומסייעת בתגבור הפעילות החב"דית בשמרון, ובסיסי צה"ל באזור.

 

מצמרר: כשהרב הנרצח הי"ד רקד עם ילדיו: "מחכים למשיח"

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...