• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

פיגוע בעיה"ק • מחבל ערבי דקר מאבטח יהודי בתחנה המרכזית

היום (ראשון) בכניסה הראשית של התחנה המרכזית בירושלים התנפל מחבל תושב יו"ש על מאבטח יהודי, ודקר אותו קשות בפלג גופו העליון. המחבל נמלט, אך נתפס ללא פגע, המאבטח פונה לבית החולים במצב קשה מאוד • העתירו בתפילה לרפואה שלימה של אשר בן תמר • כל הפרטים
פיגוע בעיה"ק • מחבל ערבי דקר מאבטח יהודי בתחנה המרכזית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

היום (ראשון) בכניסה הראשית של התחנה המרכזית בירושלים התנפל מחבל תושב יו"ש על מאבטח יהודי, ודקר אותו קשות בפלג גופו העליון. המחבל נמלט, אך נתפס ללא פגע, המאבטח פונה לבית החולים במצב קשה מאוד • העתירו בתפילה לרפואה שלימה של אשר בן תמר • כל הפרטים

מחבל ערבי תושב יו"ש הגיע היום (ראשון) בשעות הצהריים ל"תחנה המרכזית" בירושלים עיה"ק והתנפל על אחד המאבטחים ודקר אותו בחזהו. המחבל נעצר ללא פגע, ואילו הפצוע הובהל באורח אנוש לקבלת טיפול רפואי על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים, שטיפלו גם באדם נוסף שנפצע כתוצאה מחבלות.

מסרטון שתיעד את הפיגוע (ממצלמות האבטחה) עולה כי המאבטחים חשדו במחבל, החלו בבדיקה שלו, ובמהלכה שלף המחבל את הסכין ודקר את המאבטח דקירה אחת בחזהו והחל להימלט. מאבטחים ואזרחים שדלקו אחריו השתלטו אחריו בסיוע שוטרים.

ניסים יזדי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מתאר: "כשהגעתי לזירה הענקתי סיוע רפואי ראשוני לפצוע מדקירה בפלג גופו העליון. תוך כדי הטיפול בזירת האירוע הגיעו למקום כוננים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים. צוותים של יחידת חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה סייעו במקום לנפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

מבית החולים שערי צדק פורסמה ההודעה הבאה: "למרכז הטראומה פונה פצוע דקירה. במצב מאוד קשה. מונשם ומורדם". 

בשעה האחרונה יצאו יהודים טובים בהודעה: אנא העתירו בתפילה לרפואתו השלימה, של המאבטח שנדקר ע"י בן עוולה בפיגוע הקשה בתחנת המרכזית בי-ם - אשר בן סעדה שנמצא ברגעים אלו בסכנת חיים.

מ"המטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ" נמסר: במקום להקשיב לזעקתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א על כך שצריך לעמוד בתוקף מול המחבלים ובטח שלא לדבר על משא ומתן עמהם שזה בגדר של פיקוח נפש! ממשיכים לחפש תירוצים שונים ומשונים לתופעת הטרור כאשר הפעם מצאו את הכרזת נשיא ארצות הברית בשבוע שעבר האשמה בנידון, עד מתי?! ".

יש לציין כי במהלך היום המשיכו התקפות הטרור ברחבי הארץ, ומוקדם יותר הבוקר נפצעה ילדה כבת 9 מאבנים שיידו ערבים על רכב בו נסעה באזור הכפר תקוע. התפרעויות קשות היו גם באזור הכפרים בית אומר ואל ערוב בגוש עציון.

 

כיצד הגיב אברי גלעד על תגובת יהודי השומרון על ניסיון הלינץ'

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...