• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תוך כדי מלחמה: ספר התניא הודפס בלב הרצועה

לאחר ארבעים ימי לחימה ברצועת עזה, הבוקר הודפס ספר התניא הקדוש בלב הרצועה - זאת על פי הוראת הרבי מלך המשיח שליט"א להדפיס את התניא בכל מקום
תוך כדי מלחמה: ספר התניא הודפס בלב הרצועה
מתוך תיעוד שהופץ ברשת, עפ"י סעיף 27א
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הבוקר, היום הארבעים ואחת למלחמה ברצועת עזה, הודפס ספר התניא בלב הרצועה.

הדפסת הספר נעשתה בסיוע הרב יעקב לנצ'נר, שביקש את רשות הצבא לעניין. הרב עזר בן אפרים, שמדפיס כבר שנים ספרי תניא ברחבי הארץ, הביא את ציוד ההדפסה, ועל ההדפסה הופקד הרב ישראל יעקובוב - לוחם בצה"ל וחסיד חב״ד.

הרבי מלך המשיח שליט"א ביקש להדפיס את ספר התניא בכל מקום, והסביר כי פעולה זו מאירה את המקום בו הודפס התניא, ומסייעת להכנת העולם לגאולה האמיתית והשלימה.

כבר בשנת תשמ"ב, הורה הרבי מלך המשיח שליט"א להדפיס את התניא דווקא בעת המלחמה בתוך שטח האויב. היה זה במלחמת לבנון הראשונה, אז הודפסו 15 מהדורות תניא.

בשיחת י"ג תמוז תשמ"ב, חשף הרבי מלך המשיח שליט"א את דבר הדפסת התניא בלבנון, בעיצומה של מלחמת לבנון הראשונה:

הקהל הרי אוהב איזה דבר של 'שטורעם' - הרי ישנה הוכחה פשוטה שנמצאים כבר בתוך העיר ביירות. על השולחן מונח ספר תניא שהודפס בביירות לפני מספר ימים, כך שהיה זמן להביא את ספר התניא לכאן, באופן שיהיה מונח על השולחן בעת ההתוועדות של י"ב וי"ג תמוז!

ומה שיכלו להדפיס את ספר התניא בעיר ביירות - הרי זה משום שאנשי "צבא הגנה לישראל" עשו את ההכנה לדבר וסייעו בהדפסת ספר התניא!

ובד בבד עם הדפסת ספר התניא בעיר ביירות, ערכו התוועדות חסידית עם אנשי הצבא ואמרו "לחיים" - "לחיים" לאנשי הצבא, ו"לחיים" לכל עם ישראל, ולמדו שם בספר התניא, והתפללו ונתנו לצדקה - בבית הכנסת ובית המדרש הנמצא בביירות מאז ומקדם עוד לפני שהיתה מציאותם של אנשי אש"ף, וימשיך להתקיים גם לאחרי שתתבטל מציאותם!

וכמו כן מונח כאן על השולחן ספר התניא שנדפס בעיר צור (שחורבנה קשור עם בנינה של ירושלים), וכן הדפיסו את ספר התניא בעיר צידון, וכיוצא בזה, וממשיכים להדפיס את ספר התניא בעוד כמה מקומות בלבנון.

ומובן שפעולה זו של הדפסת ספרי התניא במקומות אלו ענינה - הפצת המעיינות חוצה בפועל ממש, כולל - לימוד בספר התניא עם אנשי "צבא הגנה לישראל", נוסף על הנחת תפילין, שעל זה נאמר "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך".

וכאמור לעיל - היות ונמצאים מתוך העיר ביירות, מובן, שיכולים לעשות "תל" מכל השטח שבו נמצאים המחבלים, מבלי לקדם אפילו חייל אחד לתוך שטח זה. מספיק להודיע 5 דקות קודם הפעולה שכל מי שרוצה יכול להתפנות ולעבור לצד השני של ביירות, או לצאת לגמרי מביירות.

ובאופן כזה יכולים לסיים את הפעולה בשלימותה מבלי לאבד אפילו נפש אחת מישראל, ואפילו ללא פצועים, ויתירה מזו: לא יהיה צורך לפגוע אפילו בגויים, ואפילו לא באנשי אש"ף - כאשר הם ישתכנעו שאין זה איום בעלמא, אלא אמנם מתכוונים לעשות "תל" מהשטח שבו הם נמצאים!

זכור את אשר עשה לך עמלק: בארי, אחרי הטבח

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...