• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

ירי הטילים חשף את שמירת הקב"ה על ישראל

עשרות רקטות נורו מלבנון בחג • מתוכן 2 פגעו ישירות באזור מיושב! אחת פגעה בסניף בנק, שהיה ריק במהלך החג, השניה פגעה ישירות במחסן, ולא פגעה בבית הסמוך, שבו כל המשפחה הייתה - וניצלה בנס
ירי הטילים חשף את שמירת הקב"ה על ישראל
ירי של טיל ספייק מפלטפורמה יבשתית (צילום: רפאל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

חברת רפא"ל זכתה במכרז של פינלנד עבור רכש של מערכת הגנה אווירית ל"שכבת ההגנה הגבוהה" [דהיינו לגובה רב מאוד - 100 ק"מ ומעלה].

מה שמיוחד בעיני בזכיה הזו, זה שהיו 5 חברות בינ"ל שהגישו הצעות למכרז:

1. חברת MBDA - שהיא ענק בטחוני אירופי.

2. חברת קונגסברג שמייצרת את המערכת החדישה והמעולה NASAMS שמוצבת גם בוושינגטון, וארה"ב סיפקה אותה גם לאוקראינה - מערכת מצוינת שמיירטת היום טילי שיוט וכטב"מים.

3. חברת DIEHL שהציעה מיירטים מדגם IRIS-T

4. התעשיה האווירית של ישראל שהציעה של טילי הברק - שזכו להצלחה כבירה בהודו, שם נחתמו חוזי ענק על ייצורם עבור הצבא ההודי. טילים אלו נמצאים כמובן גם בחיל הים שלנו, ותע"א פיתחה עבורם גם גירסה יבשתית, שנמכרה גם היא להודו, ומיועדת להגנה על ערים גדולות.

5. חברת רפא"ל שהציעה את "קלע דויד" - המוכר יותר בשם "שרביט קסמים" - שזו מערכת היירוט החדישה של ישראל.

נחשו מי עלו לשני המקומות הראשונים במכרז?

שתי התעשיות הישראליות - התעשיה האווירית ורפא"ל!

החברות הישראליות הביסו את 3 המתחרות הבין לאומיות החזקות שלהן, שכל אחת מהן היא ענק בטחוני בפני עצמו, עם תקציבים של עשרות מיליארדים ועבר בטחוני מפואר.

שתי החברות הישראליות התמודדו ביניהן על המקום הראשון.

כאמור, מי שניצחה זו חברת רפא"ל, והיא תספק לפינלנד - שמפחדת מאוד מפלישה רוסית - את מערכת "קלע דויד" (שרביט קסמים) - שתקנה לפינלנד, לראשונה, יכולת יירוט גם בגובה רב מאוד - של כל סוגי האיומים - טילים בליסטיים, טילי שיוט, כלי טיס בלתי מאוישים, וכמובן של מטוסי קרב ומטוסי צילום שטסים בגובה רב.

הנצחון של 2 החברות הישראליות על כל החברות הבין לאומיות, מראה שוב את היתרון הגדול של ישראל, בסייעתא דשמיא נפלאה, בפיתוח של מערכות הגנה נגד טילים ורקטות, כלי טיס בלתי מאוישים וכו'.

וזו כמובן ברכה מיוחדת של ה' יתברך, שיש לה "לבוש טבעי".

בימים אלו, שמלאים בתרחישים של הפחדות על תקיפה נגד ישראל באמצעות רקטות וכלי טיס בלתי מאוישים, הבשורה הזו על הנצחון הישראלי גם עוזרת לנו קצת להירגע, ולהבין, שיש לנו את מערכות ההגנה הטובות בעולם בדרך הטבע, והעיקר, שיש לנו את הסייעתא דשמיא האלוקית, ואת ההבטחה והברכה של של "והנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל".

הברכה הזו יכולה להתלבש בלבוש הטבע (דרך "כיפת ברזל", "קלע דויד", "חץ" וכו'), ויכולה גם להיות ללא לבוש טבעי.

בואו ניזכר למשל, בירי של עשרות הרקטות מלבנון בחג הפסח. 25 מתוכן יורטו ע"י כיפת ברזל, אבל היו 2 שנפלו, ופגעו ישירות באזור מיושב!

אחת מהן נפלה בישוב שלומי - בלב איזור מיושב, אבל היא פגעה רק בסניף בנק, שהיה ריק, כי זה היה במהלך החג, ולכן לא היו שום נפגעים, בחסדי ונסי ה'.

והרקטה השניה, שגם היא לא יורטה ע"י כיפת ברזל, נפלה בישוב בצת - ופגעה ישירות בלול תרנגולים (שהוסב למחסן), ולא פגעה בבית הסמוך, שבו כל המשפחה הייתה - וניצלה בנס!

ולכן, ברור שברוך ה' יש לנו ברכה אלוקית - הן בלבוש הטבע, והן מעל הטבע!

"הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו".

וכתתו חרבותם לאיתים: טילים משמשים לשיפור הכבישים

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...