• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

וכתתו חרבותם לאיתים: טילים משמשים לשיפור הכבישים

לראשונה בעולם • בכביש הערבה בוצע השבוע פיצוץ מבוקר של צוק שאיים על הנהגים הנוסעים בכביש • הפיצוץ בוצע בעזרת תחמושת של 18 טילי נ"ט צה"ליים • וכתתו חרבותם לאתים
וכתתו חרבותם לאיתים: טילים משמשים לשיפור הכבישים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד מיעודי הגאולה הידועים. הוא 'וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות' כחלק מהשלב המיועד בו 'לא ידא גוי אל גוי חרב ולא ישאו עוד מלחמה'. ואכן פסק הרמב"ם על ימות המשיח כי בהם "לא תהיה מלחמה".

הרבי שליט"א מלך המשיח קובע בשיחת שבת פרשת משפטים תשנ"ב כי ייעוד זה כבר מתחיל להתקיים. מחולל ייעוד זה הוא מלך המשיח בעצמו, כפי שנאמר לפני כן בפסוקים, שהסיבה לביטול המלחמות היא שפיטתו של מלך המשיח, המפסיק את כל המלחמות בעולם.

כבר כיום משפיע מלך המשיח על האומות וגורם לירידת מצב המלחמות בעולם! מה שמוביל לשימוש מושכל ומחשבה מחודשת בנוגע לכל אמצעי המלחמה ההופכים להיות פריט לא שמיש.

ואכן, במהלך השנים אנו עדים לפתרונות חדשניים לאמצעים שונים. כך למשל כלי טייס שבעבר שימשו להפצצות משמשים כיום לזריעת עצים ביערות. ישנם מקומות בהם הפכו טנקים לטרקטורים, ועוד.

בימים האחרונים התגלה שימוש נוסף לפצצות הנ"ט שבידי צה"ל. בכביש הערבה התגלה צוק שסדקים שבו הביאו סכנה לנהגים החולפים בו. לראשונה בישראל ובעולם, הוחלט על פיצוץ הצוק בצורה מבוקרת על ידי אותן פצצות.

צפו בכתבת כאן 11 על המבצע המורכב.

המופע של ענקי הזמר לכבוד י"א ניסן

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...