• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אחרי יום דרמטי בכנסת, נפתלי בנט מודיע מפזרים את הכנסת!

בכ"ג סיון - נכתב ונחתם שממשלת השמאל-ערבים, נופלת ומתפרקת!!! בשיחה מיוחדת שאמר הרבי שליט״א מלך המשיח בשנת תשמ"ג רואים את מעלתו של תאריך זה
אחרי יום דרמטי בכנסת, נפתלי בנט מודיע מפזרים את הכנסת!
(צילום: קובי גדעון, לע״מ)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בחסדי ונסי ה' הגלויים ממשלת הרשע קורסת - ומודיעים על כך בליל כ"ג סיון.

בשיחת קודש שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח בתאריך כ"ג סיון (שנת תשמ"ג) - שמצורפת כאן - אמר הרבי שליט"א מלך המשיח על תאריך זה:

"התאריך דכ"ג סיון מפורש במגילת אסתר : ויקראו סופרי המלך בעת ההיא בחודש השלישי הוא חודש סיון בשלושה ועשרים בו" - ואז, מבאר הרבי שליט"א מלך המשיח על פי מגילת אסתר, כתבו "סופרי המלך" - סופריו של אחשורוש - את כל מה שרצה מרדכי שיכתבו - לטובת עם ישראל. ואת הכתבים הללו הפיצו במהירות בכל רחבי 127 מדינות המלך אחשורוש.

ומוסיף הרבי שליט"א מלך המשיח, שלפי האר"י הקדוש "הימים האלה נזכרים ונעשים" - דהיינו שקדושת כל החגים חוזרת ומתחדשת מדי שנה בשנה - לכן מדי שנה בשנה בכ"ג סיון כותבים "סופרי המלך" - סופריו של הקב"ה - את הדברים שרוצה מרדכי היהודי - שזה כל יהודי (שהולך בדרכיו של מרדכי היהודי - ולכן אינו כורע ואינו משתחווה) - לטובת עם ישראל!!!

וכך קורה גם היום!

בכ"ג סיון - נכתב ונחתם שממשלת השמאל-ערבים, שהתבססה לראשונה על קולותיהם של תומכי הטרור - שנמנעו מגינוי של הטרור גם בעיצומו של גל הטרור האחרון - נופלת ומתפרקת!!!

ומסיים הרבי שליט"א מלך המשיח באותה שיחה, שלמרות שהייתה באותו זמן גזירה נוראה [=גזירת המן הרשע], הרי שכאשר מגיע התאריך של כ"ג סיון היא מתבטלת לגמרי ולא נשאר ממנה שום רושם, ואדרבא היא מתהפכת לטוב!

כן תהיה לנו, שבמקום ממשלת הרשע נקבל את ממשלתו ושלטונו של משיח צדקנו, היום הזה ממש! 

• כ"ג סיון - סופרי המלך כותבים בהוראת כל יהודי

מה הרבי חושב על כך שאין ממשלה בישראל? אין ממשלה..

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...