• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מחזירים את הביטחון לנחלת שמעון הצדיק

לאחר חודשים ארוכים של סערה המונית ובעקבות אזלת יד המשטרה להגן על התושבים היהודיים בשכונת שמעון הצדיק וההתנכלות לתושבים מצד השלטונות, נערכה היום הפגנה רבתית בשכונה
מחזירים את הביטחון לנחלת שמעון הצדיק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

היום התקיימה הפגנת מחאה, עצרת המונית בנחלת שמעון הצדיק. שכונה יהודית בלב ליבה של ירושלים בה גרות עשרות משפחות יהודיות לצד הציון של שמעון הצדיק שאף ניקנתה בשטר. מזה תקופה ארוכה שהתושבים סובלים מהתנכלויות מערבים, עשרות הצתות, כנגד התעלמות מצד ממשלת השמאל אשר לא עושה דבר.

יהודים רבים הגיעו מכל גווני העם לחזק ולמחות. הדוברים הזכירו שחייבת להיות נוכחות יהודית במקום ללא פחד וביקשו את תמיכתם של אחינו היהודים. בסיום התקיימה תפילת ראש חודש חגיגית וריקודי שמחה לחודש אדר.

על טעות חוזרים פעמיים?!

לפני שנים התריע הרבי שליט"א מלך המשיח, ממהלכי הממשלה בנושא זה, בעיר ירושלים: 

"מה שעשו בחברון, מתכננים לעשות גם כן בירושלים. ולא רק מעכשיו אלא כבר לפני שלוש שנים - מאז שכבשו את ירושלים במלחמת ששת הימים (ששלחו שלוחים לארה"ב, לותיקן, לנאצר ולחוסיין בשאלה מה לעשות עם ירושלים) מתכננים למסור את ירושלים.

רוצים להפוך את ירושלים לעיר בעלת שלשה בעלויות, ולא זו בלבד, אלא כותבים במסמך הפשרה, שירושלים שייכת לנוצרים, למוסלמים, ורק אחריהם ליהודים.

האמת היא, שאפילו מצד ההיסטוריה ולא רק מצד ההלכה (שכך אמר הקב"ה בתורה), ירושלים שייכת ליהודים, כי היהודים היו שם כבר אלף שנה לפני הנוצרים והמוסלמים, וכעת רוצים שירושלים תהיה שייכת גם לערבים. אלא, כמו שעשו בנוגע לחברון - שרימו את העולם בזה שכתבו שמביאים ליהודים רשות לגור מרחק של עשרה רגעים ממערת המכפלה -כמו-כן עושים גם עכשיו, שמחפשים נוסח כיצד לרמות את כולם, ואז יוכלו למסור את ירושלים עם אישור.

הערבים שהתגוררו אז בירושלים, היו שמחים אילו היו משלחים אותם, מכיון שהם חשבו - ובצדק, שהדבר הראשון שיעשו הוא - להוציא להורג את כל מי שקשור לטרור, ולגרש את כל השאר.

ובפועל, לא רק שאיפשרו לערבים להישאר שם, אלא נותנים להם כל מה שהם רוצים, מעודדים אותם להישאר - על-ידי שמורידים להם מיסים ומגדילים להם את העסקים.

העיקר, שהערבים יסכימו להישאר שם. הערבים עצמם, לא ציפו שכך יהיה! - כל זה נמשך שלוש שנים, וכעת רוצים למסור בפועל את ירושלים לשלטון ערבי.

. . אחת התוצאות הקשות מכך שהשאירו את הערבים בירושלים היא שכאשר ירצו לחוקק חוק מסוים, יצטרכו ללכת אחר הרוב; בירושלים העתיקה חיים כיום 65,000 ערבים ולא יותר מ-400 יהודים - שגם אלו נכנסו לירושלים בגניבה - וכשירצו לחוקק חוקים בירושלים העתיקה, יצטרכו לחוקק את החוק כפי שהרוב רוצה, כי הרי אנו במדינה "דמוקרטית", והרוב הוא הרי ערבי, ומי יודע לאן יובילו הדברים".

(ע"פ שיחת שבת-פרשת נח, ב' דר"ח מר-חשון, תשל"א)

ישיבת חב"ד בחולון פותחת את שעריה לעולי אוקראינה

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...