• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

שכונת שמעון הצדיק: המשטרה מתנכלת לתושבים היהודיים

תשוב השכונה, טל יושבייב, הופתע אמש, שאשר שוטרת מנעה ממנו להכנס לשכונה. לדבריה מדובר בהוראה מגבוה. בנוסף באישון לילה פינתה המשטרה את רכבו שהוצת לפני כשבוע בפעם התשיעית. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר מדרך זו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בזיון. אין מילה אחרת לתאר את המצב בשכונת שמעון הצדיק. לאחר שהמשטרה עושה כל שביכולתה כדי לעמוד לימין הערבים והציק לתושבים היהודיים.

לאחר שתשע פעמים הוצת רכבו של תושב השכונה. החליט ח"כ בן גביר להציב את לשכתו בשכונה. תוך קריאה למשטרה לעשות את תפקידה ולגן על היהודים.בנוסף הערבים זרקו בקבוק תבערה שהתלקח בבית משפחת יושבייב מעל מיטת התינוק.

למרות הכל המשטרה לא פועלת לעצירת המפגעים ואף מציקה ליהודיים. כך הם פעלו לפירוק הלשכה המאולתרת שהוקמה תוך פציעת ח"כ בן גביר.

אנש כשהיע טל יושבייב לביתו, הופתע לגלות שוטרת שזירה לו להכנס לשכונה בה הוא גר, בטענה כי מדובר שהוראה מגבוה שלא להכניס יהודים לשכונה.

לנוכח פרסום התיעוד מדבריה, הגיב יושבייב בטויטר: "המשטרה מנקה את שכונת שמעון הצדיק מיהודים, עד שלא התקשרתי למפקד התחנה לא נתנו לי להיכנס לבית שלי והשאירו אותי בחוץ.

המשטרה רוצה את שכונת שמעון הצדיק יודן ריין, אין הסבר אחר לזה. תקשיבו לדברי השוטרת: "ההוראה שניתנה לי – אין להכניס לפה יהודים". לא נתפס".

יצויין כי באישון לילה וללא התרעה בחרה המשטרה להעלים ראיות ולגרור את רכבו המפוייח של יושבייב תוך נסיון להסתיר את הרכב, הוצת בפעם התשיעית על ידי ערבים. 

בירושלים זוכים הערבים ליחס טוב הרבה יותר מאשר בירדן, סוריה, מצרים ועיראק

הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר מזה שנים בהתנהגות זו של הממשלה, המעניקה יחס אוהד לערבים ומפלה את היהודים מהבקשים להתגורר בישולים באיזור זה: "גם לאחר הנצחון נמשכת התנהגות מוזרה זו בירושלים, שעדיין אין נותנים ליהודים דריסת-רגל בעיר העתיקה, ומערימים קשיים על מי שרוצה לגור שם, ובקושי רב ועצום הצליחו כמאה יהודים בלבד להכנס לגור שם. ובו בזמן, מחזקים את 65,000 הערבים הגרים שם - שמספרם מתרבה מיום ליום - על ידי זה שנותנים להם כסף ממשרד הסעד בסכומים גדולים מאוד כדי לשפר את מצבם.

בעיר העתיקה גרים בקושי רב כמה מאות יהודים, ולא מרשים לעוד יהודים להתיישב שם; אבל לערבים נותנים את מלא הזכויות, עד כדי-כך, שאם ערבי ירצה לגור דוקא בירושלים החדשה - יוכל לעשות זאת. זהו המצב שם. והמצב שם כל כך מזעזע - שיתכן שבתקופת הבחירות יוכלו 70,000 ערבים להביע דעות, חס-ושלום, בנוגע לכותל המערבי והמקומות הקדושים של עם ישראל בירושלים.

אין עוד שום מקום בעולם בו הערבים זוכים ליחס טוב שכזה: לא בירדן, לא בסוריה, לא במצרים ולא בעירק - רק כאן בירושלים עיר הקודש, ודוקא לאחר הנצחון של עם ישראל!

ירושלים כבר מחולקת...

ואחרי כל זה עוד מעיזים נציגים דתיים(!) להצהיר הצהרות מבישות - שבזה מתבטאים הנסים שעשה לנו הקב"ה [זמן הפירעון יהיה בבחירות - שאז אנשים ממפלגתו שלו יקימו רעש ויזכירו לו את דבריו אלו].

כיצד יתכן ששר דתי, הטוען שהוא גם מנהיג דתי, אינו מתבייש להצהיר הצהרות מבישות כאלו בקשר לניסי הקב"ה בהחזרת ירושלים ליהודים?! ולא זו בלבד, אלא דברים אלו התפרסמו בכל רחבי תבל! האם אלו הם ניסי ה', והרי כבר עברו שש שנים מהמלחמה, ובקושי רב הצליחו כמה מאות יהודים להכנס להתגורר בירושלים העתיקה בין החומות - שהיא עיר קדשנו!!! האם למצב בו יהודי צריך להתגנב לירושלים העתיקה - יקרא חסדי הקב"ה?!

וכשסוף סוף רוצה ערבי לעזוב את העיר העתיקה, אזי מקימים ועדה על-גבי ועדה לדון ולמצוא דרך לשכנע אותו לא לעזוב את העיר.

וכל זה הוא בכדי למצוא-חן בעיני הוותיקן, או בעיני וושינגטון. והדברים מדהימים כל כך, שאפילו הוותיקן לא פילל שאחרי המפלה הגדולה שנחלו אוייבי ישראל - היהודים יפלו בצורה כה נחותה לפני הגויים!

ועד כדי-כך המצב מזעזע שם, שאם ערבי ירצה למכור את ביתו שבעיר העתיקה ליהודי, יעמידו אותו למשפט על "העזתו" למכור בית ליהודי!

וכך מחזקים עוד ועוד את שלטון הערבים על ירושלים העתיקה. ועד כדי כך, שאפילו כמה ערבים שעזבו את העיר - רוצים לחזור אליה, לאחר ששמעו על המצב שם!

לאחרי הנצחון במלחמה היו כאלו שהצהירו - ומצהירים גם עתה - שלא יחצו שוב את ירושלים. אכן, אין צורך לחלק את ירושלים לאחר כל מה שמתבצע שם!

(ע"פ שיחות שבת-פרשת במדבר ושבת-פרשת נשא תשל"ג)

רעידת אדמה הורגשה בפעם השניה תוך 12 שעות

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...