• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מיזם חדש בעפולה: המטבח הקהילתי הראשון

אחרי פרוייקטים לטובת הציבור מהאוכלוסייית המוחלשות כמו ליל הסדר הציבורי וחלוקת תלושי מזון ולאור המצב במשפחות רבות בעקבות הקורונה, יוזמים בחב"ד אתחלתא עפולה את פתיחת המטבח הקהילתי שיתופעל על ידי מתנדבים
מיזם חדש בעפולה: המטבח הקהילתי הראשון
הרב אמיר הלוי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

חב"ד אתחלתא פעילים מזה שנים בקרב האוכלוסיות המוחלשות בעיר. כך לדוגמא הם עורכים את ליל הסדר הציבורי, בכל שנה ללא עלות, כך גם את חלוקת תלושי המזון לנזקקים, הסיוע ליולדות ועוד.

כעת יוצא הרב אמיר הלוי בקריאה לציבור להצטרף למיזם החדש שיאפשר חלוקת מנות מבושלות למשפחות נצרכות, קשישים ונזקקים לפני חגים באופן מכובד ובשפע.

הוא מציין כי משבר הקורונה גרם להחמרה במצבם של אוכלוסיות נוספות, משפחות שבעבר היו מצליחות להתפרנס בכבוד וכעת ניצבות בפני שוקת שבורה. 

"הקמת המטבח הקהילתי תאפשר לנו להעניק ביטחון תזונתי לעוד נצרכים בעירנו. זה צריך להיות בנפשו של אחד ואחת מאיתנו" הוא מציין ומוסיף "רק דמיינו את האושר של אם וילדיה כשהם מקבלים את מנות האוכל מאיתנו לכל החג - אין לזה מחיר". 

בקשר לעלויות המשוערות אמר הרב אמיר: "בכוונתנו לרכוש את הציוד הנדרש לשם כך ולתפעל את המטבח באמצעות מתנדבים/ות עם פיקוח מקצועי. לשם כך עלינו לגייס סכום של 10,000 ש"ח. כל עזרה או תרומה תקדם אותנו אל היעד. כדי שכבר בפסח הקרוב נוכל בעזרת ה' לספק את המנות לליל הסדר הציבורי. בזכותכם".

ניתן לתרום בביט - 0525449307 או בכל אמצעי אחר.

לפרטים טלפון, 052-5449307 הרב אמיר הלוי.

WhatsApp Image 2022-02-15 at 00.36.27

הפרקליטות מאשימה את חבריו של אהוביה סנדק בגרימת מותו

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...