• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ג ניסן התשפ"ד (01.05.2024) פרשת אחרי מות

חשיפת 'כלכליסט': המשטרה פורצת לפלאפונים ללא אישור

‏תחקיר כלכליסט: מראשי ערים ועד מנהיגי מחאת הדגלים השחורים - משטרת ישראל משתמשת בתוכנת הריגול פגסוס של NSO כדי לפרוץ מרחוק לטלפונים של אזרחים ישראלים ללא צווי חיפוש או האזנה
חשיפת 'כלכליסט': המשטרה פורצת לפלאפונים ללא אישור
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי (צילום: משטרת ישראל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תחקיר כלכליסט: משטרת ישראל משתמשת בתוכנת הריגול פגסוס של NSO כדי לפרוץ מרחוק לטלפונים של אזרחים ישראלים ללא צווי חיפוש או האזנה.

התוכנה של NSO, ששמה יצא לשמצה בשנים האחרונות אחרי ששימשה משטרים אפלים כדי לעקוב אחר מתנגדי משטר, הופעלה על ידי חטיבת סיגינט של משטרת ישראל גם כדי לחפש, למשל, ראיות לשוחד בטלפון נייד של ראש עיר מכהן, וזאת עוד בשלב החקירה הסמויה. הפריצה מרחוק לנייד במקרה הזה הניבה ראיות לעבירות. אותן ראיות הולבנו בהמשך כמידע מודיעיני, ואז נפתחה חקירה גלויה. בשלב הזה הראיות שכבר היו ידועות למשטרה מראש, נתפסו כחוק בצו חיפוש וחדירה לנייד שהתקבל מבית משפט.

‏אריאל דנינו, תושב יצהר המוכר ברשת הטוויטר, הגיב לפרסום: אני לא מכיר נער גבעות אחד שמופתע מהפרסום הזה. כבר שנים שהם מצוטטים לטלפונים בלי צו שופט ובלי בקרה, בשיחת איום של השב"כ לפני כמה שנים הוא ציטט לי חלקים משיחת טלפון ששוחחתי עם אבא שלי רק כדי להגיד- "אנחנו יודעים עליך הכל".

גם פעיל ההתיישבות אלישע ירד כתב בתגובה בטוויטר: "צר לי לבאס, אבל אף אחד בגבעות לא הופתע הבוקר. במשך שנים בכל חקירה או שיחת שב"כ נהגו במשטרה ובשב"כ לצטט כבדרך אגב בפני תושבי הגבעות- קטעים משיחות אישיות שקיימו עם האישה, מריבות שהתרחשו כמה ימים לפני כן או סתם פרטים מחיי היום יום. "אתה רואה? אנחנו יודעים עליך ה-כ-ל", היה לוחש החוקר".

הדרך היחידה למנוע תופעות מעין אלו ועוולות המשטר, היא התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש, אז יתבטל כל הרוע, ותופעות כאלו יחלפו מן העולם.

הושלם בהצלחה ניסוי במערכת "חץ 3"

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...