• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

החלטת הממשלה: זמן הבידוד יקוצר לחמישה ימים בלבד

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום כי החל מיום רביעי הקרוב יקוצרו ימי הבידוד לחמישה בלבד • הקיצור בתנאי לשתי בדיקות שליליות והעדר תסמינים
החלטת הממשלה: זמן הבידוד יקוצר לחמישה ימים בלבד
שר הבריאות ניצן הורביץ (קרדיט: היינריך-בול-סטיפטונג)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"ישראל עומדת עכשיו בפני שיא תחלואת גל האומיקרון. לכן אנחנו רואים הרבה מאומתים והרבה מבודדים, והדבר הזה יוצר עומס כבד על המשק. לכן, קיבלתי החלטה יחד עם שר הבריאות, מערכת הבריאות ומומחים, לקצר את ימי הבידוד מ-7 ימי בידוד ל-5 ימי בידוד" - כך הודיע היום ראש הממשלה.

לאחר ישיבה עם שר הבריאות ניצן הורוביץ ובכירי משרד הבריאות, הוחלט כי ימי הבידוד למאומתי קורונה יתקצר לחמישה ימים בלבד. הקיצור יתאפשר בתנאי שתהיינה שתי בדיקות קורונה שליליות - ביום הרביעי וביום החמישי, ובתנאי שאין תסמינים.

המתווה יחול גם על תלמודי תורה, בתי ספר וגני ילדים, כך שהכאוס ששורר כעת במוסדות החינוך צפוי להצטמצם. ההחלטה הסופית התקבלה אחרי דיונים פנימיים של גורמי המקצוע במשרד הבריאות, ובתום דיון שערך היום ראש הממשלה.

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר: "אנחנו עושים הכל, כמו שאפשר לראות בשטח, כדי לשמור על הבריאות, בדגש על המובגרים והאוכלוסיות שבסיכון, וכדי לשמור על שגרת החיים ולהשאיר את המשק פתוח, את בתי הספר והגנים פתוחים, וכדי לאפשר כלכלה מתפקדת"

אין לגויים בכנסת סמכות להתערב בסוגיית מיהו יהודי

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...