• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מיוחד: חתונה לבני נח

בירושלים נערך השבוע אירוע יוצא מן הכלל. הרב משה פרס, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח העוסק בהפצת 7 מצוות בני נח, מספר על חתונה מיוחדת במינה, בה החתן לא חתם על כתובה כי אם על אמנת שבע מצוות בני נח. הרבי שליט"א מלך המשיח קורא לכל יהודי להפיץ את רעיון שבע המצוות בקרב אומות העולם, וזאת על פי פסק ההלכה שכתב הרמב"ם ש"צוה משה רבינו מפי הגבורה לכוף את כל באי עולם לקבל מצוות שנצטוו בני נח". לדיווח ותמונות
מיוחד: חתונה לבני נח מיוחד: חתונה לבני נח מיוחד: חתונה לבני נח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה


בירושלים נערך השבוע אירוע יוצא מן הכלל. הרב משה פרס, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח העוסק בהפצת 7 מצוות בני נח, מספר על חתונה מיוחדת במינה, בה החתן לא חתם על כתובה כי אם על אמנה. מדובר באמנת 7 מצוות בני נח שניתנו מבורא עולם לכל אומות העולם במעמד הר סיני ע"י משה רבינו. 

החתן והכלה הינם כאמור מבני-נח. בעת שהותם בארץ הקודש, נחשפו הזוג לתפקיד החשוב שהועיד הקב"ה לאומות העולם בזמן הגאולה, בתיקון העולם ע"י שמירת 7 המצוות. הרב משה וינר, מחבר הספר "7 מצוות ה'" (שולחן ערוך עבור בני-נח), ערך את ה"כתובה" המיוחדת לבני נח ואת טקס החתונה. בטקס השתתפו ידידי החתן והכלה ומשפחתם, שהביעו התרגשות רבה מהמעמד.

שבע מצוות בני נח הן שבעה ציוויים מוסריים מן התורה, אשר על פי ציווי הבורא תוקפם אוניברסאלי וחייבים בהם כל בני האדם. מצוות אלה קרויות בשם זה מכיוון שמאז המבול כל בני האדם הם צאצאיו של נח.

הרבי שליט"א מלך המשיח קורא לכל יהודי להפיץ את רעיון שבע המצוות בקרב אומות העולם, וזאת על פי פסק ההלכה שכתב הרמב"ם ש"צוה משה רבינו מפי הגבורה לכוף את כל באי עולם לקבל מצוות שנצטוו בני נח". כמו-כן ביאר, כי אין הכוונה לכפיה בכח, אלא בהסברה נאותה וראויה, להסביר לכל אחד כי שבע מצוות אלו הם ערכי היסוד לקיום אנושות בריאה וצודקת, שתאפשר רבגוניות ותרבויות שונות יחד עם אחדות סביב האמונה בבורא העולם.

הוראתו הק' שהתפרסמה ע"י פעולות רבות של חסידי חב"ד, הביאו מליוני גויים להשתתף במבצעים השונים במהלכם קיבלו על עצמם לקיים את שבע המצוות ולהכין את העולם לקראת עידן חדש בו לא יהיו מלחמות, רעב, קנאה ותחרות - עידן הגאולה.

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

 

 

תיירות חינוכית של ימות המשיח

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...