• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

הרב שלמה שמידע: נס האדרת והאמונה

הרב שלמה שמידע מספר סיפור מדהים על הניגון "האדרת והאמונה" שקרה לפני מספר שנים בצרפת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרב שלמה שמידע: נס האדרת והאמונה

הרב שלמה שמידע מספר סיפור מדהים על הניגון "האדרת והאמונה" שקרה לפני מספר שנים בצרפת.

אז מלבד הנס עליו מספר הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר מלכות פ' וישב, שחסידים "לקחו" (מצרפת את הכח של) ניגון הניצחון ה"מארש" - האדרת והאמונה, ועד כדי כך ששואלים חסיד מאיפה הניגון הזה - הוא עונה שזה ניגון חסידי וכו', 

ואת זה הרבי שליט"א מלך המשיח מספר במענה לאלה שאומרים שהם לא רואים ניסים, אז הנה נס, ועוד מהסוג של "רצה הקב"ה לעשות את חזקיהו משיח, ואת סנחריב גוג ומגוג", ולמה זה בסוף חיכה עד הרבי שליט"א מלך המשיח? - כי חזקיהו הלך לישון על מיטתו בביטחון גמור בניצחון על סנחריב, והחיסרון היחיד שהוא "לא אמר שירה", וכאן הרבי שליט"א מלך המשיח אומר: אנחנו כן אומרים שירה, ושירה כזו שהוציאה את החיות מהכח של השר של צרפת, והשינוי הזה התבטא בשינוי קצב השיר באותו זמן שהתחילו לשיר אותו ב770, יום כיפור תשל"ד.

לאחר כמה שנים היה עוד נס מדהים עם השיר הזה כפי שמספר הרב שמידע: 

יהודי אחד בצרפת פתח מניין אצלו בבית, בבית דירות בצרפת. הדבר לא נראה לאחד משכניו שהלשין במשטרה, שהיהודים שבאים עושים פעולות נגד המשטר, ואסיפות לא חוקיות בבניין.

אותו יהודי קיבל מכתב מהמשטרה - זימון לחקירה בנוגע לענין. הוא שאל את הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש, וכאשר לא ראה התייחסות לעניין, זרק את המתב לפח. לאחר כמה זמן הגיע מכתב שני, ואחריו הגיע מכתב שלישי שאם הוא לא מתייצב לדווח על מעשיו, יבואו לעצור אותו. גם את המכתב הזה הוא זרק לפח, בביטחון גמור בתשובת הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש.

באחת השבתות, הגיעה כיתת שוטרים לבקר אותו בבית, וכשהם עלו במדרגות, הם שומעים את ההמנון הצרפתי. החוק אומר, שכאשר אנשי המשטרה שומעים את ה"מרסלייז", הם צריכים לעמוד. והם עמדו וחיכו עד סוף השיר ששרו החסידים בתפילת שבת "האדרת והאמונה לחי עולמים". 

בסיום השיר, מפקד הכח דפק בדלת, הראה לחסיד את ההלשנה, וביקש סליחה על ההטרדה, באמרו שעוד במדרגות הם שמעו עד כמה הם נאמנים למדינה, וקרע את התלונה...

כ"ח ניסן תש"פ עם הרב דוד נחשון

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...