• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

סערה בצה"ל: אלפי חיילים נדרשים להסיר את הזקן עד יום רביעי

פקודה חדשה של צה"ל, שאמורה להכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב (היל"ת), כ"ב אד"ר, מעוררת זעם רב בקרב חיילים שומרי מצוות שמגדלים זקנים. לפי הפקודה כל חייל המבקש לגדל זקן צריך לקבל אישור של הרב הצבאי, של מפקד היחידה ומעליהם של קצין השלישות הפיקודי.לאיגוד ישיבות ההסדר הגיעו בימים האחרונים מאות תלונות מחיילים בני ישיבות שביקשו לגדל זקן וסורבו או שפשוט לא קיבלו כל תשובה. כלומר - הם יצטרכו להוריד את הזקנים עד ליום רביעי!
סערה בצה"ל: אלפי חיילים נדרשים להסיר את הזקן עד יום רביעי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פקודה חדשה של צה"ל, שאמורה להכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב (היל"ת), כ"ב אד"ר (השני במרץ למניינם), מעוררת זעם רב בקרב חיילים שומרי מצוות שמגדלים זקנים.

לפי הפקודה כל חייל המבקש לגדל זקן צריך לקבל אישור של הרב הצבאי, של מפקד היחידה ומעליהם של קצין השלישות הפיקודי.

לאיגוד ישיבות ההסדר הגיעו בימים האחרונים מאות תלונות מחיילים בני ישיבות שביקשו לגדל זקן וסורבו או שפשוט לא קיבלו כל תשובה. כלומר - הם יצטרכו להוריד את הזקנים עד ליום רביעי.

איגוד ישיבות ההסדר, פנה לאגף כח אדם בצה"ל בבקשה לדחות את מועד כניסת הפקודה לתוקף עד למתן תשובות ברורות לכלל פניות החיילים וסיום הטיפול בהליכי הערעור הנדרשים, כולל פירוט סיבות בכתב לסירוב הבקשה. 

חיילים שפנו לאיגוד סיפרו על אפליה במעמדם מול חיילים חרדים אשר אישרו את בקשתם באופן מיידי. בנוסף דווח על מג"ד שהורה לכלל חיילי הגדוד כולל שתי מחלקות של בני ישיבות להוריד את הזקנים. חייל אחר המשרת בבסיס עורפי אמר כי האישור שניתן לו נשלל מפני שלטענתו המפקד אמר לו כי יש הוראה מלשכת הרמטכ"ל לצמצם את מספר האישורים שניתנו לבעלי זקנים. בין החיילים שפנו היו שאמרו כי ילכו לכלא ולא יורידו את הזקן וכי לא האמינו שבארץ ישראל לא יתאפשר לחייל דתי לשמור על אמונתו ולגדל זקן.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לטענות בנושא זה: "הפקודה בנושא גידול זקן בצה"ל עודכנה לפני מספר שבועות ולפיה נאסר לגדל זקן, כאשר בקשות חריגות לגידול זקן מטעמי דת או מטעמים אחרים ידונו על ידי הגורמים המוסמכים. הנושא אף נדון בבג"ץ והפקודה אושרה".

הרבי שליט"א מלך המשיח מעורר פעמים רבות על החובה להוסיף בענייני קדושה בצבא וחס ושלום שלא לגרוע, משום שהדבר נוגע להצלחת הצבא (אגרות קודש כרך ט"ו עמ' שמח אגרת ה'תרע"ג):

"ועל הנמצא בצבא בפרט עליו לעשות ככל התלוי בו בחיזוק כל עניני הצבא, ואנשי הצבא בכלל זה כמובן, שהעושה אחרת הרי בוגד הוא, וכלל הדברים האלה ממש ועוד במדה גדולה יותר בהנוגע לשמירת התורה והמצוה בתוככי מסגרת הצבא, כיון שתורתנו תורת חיים ובמצותיה נאמר וחי בהם, שהוספה בכל זה מוסיפה תוספת חיים כח ועוז בצבא וכל גרעון חס ושלום בתורה ומצותיה מביא לחלישות ורפיון ידים ופוגע בבטחון הפלוגה בה נמצא, ועל ידי זה בכללות הצבא, אלא שמפני החושך כפול ומכופל של הגלות ישנם טועים בזה, כיון שאין התוצאות נראות תיכף ומיד על אתר. והרי דברים קל וחומר שכיון שבכל עת ובכל מקום מצווה כל אחד ואחת בני ישראל על התורה והמצוה, על אחת כמה וכמה אנשי הצבא שנצטוו במיוחד והיה מחנך קדוש". 

 

 

גילויים של ימות המשיח

המסמכים שנחשפו מגלים: נביא הדור צודק!

תגובות

  • איתן קובי , כ' אדר א' התשע"ו, 13:24

    כשקוראים לצה"ל צבא העם. מקרים כאלו יכולים להטריף אותי.
    אז צה"ל החל לגייס חרדים לשורותיו והנה צצה איזו פקודה מטומטמת שגם החיילים החרדים חייבים להיות מגולחים.
    נו באמת

  • ליאור כהן , כ' אדר א' התשע"ו, 04:55

    אם כל החיילים יסרבו פקודה ויהיו מאוחדים ואפילו ישבו בכלא בשביל הזקן בסופו של דבר בעלי הזקן ינצחו.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...