• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

למה להדביק סטיקרים אודות מלך המשיח?

בכינוס פעילים שנערך ע"י האגודה למען הגאולה בשנת תשנ"ה נאם הרב ישראל הלפרין שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בעיר הרצליה והסביר את מעלת הדבקת סטיקרים ושלטים אודות הרבי שליט"א מלך המשיח בחוצות העיר. צפייה מהנה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב ישראל הלפרין, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח להרצליה ורב קהילת חב"ד במקום, חודש שבט תשנ"ה - חורף 1995, בכנס שלוחי הרבי (כינוס מכין לקראת כינוס הקהל עולמי הראשון בסינרמה ת"א, שנערך ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה בראשות הרב זמרוני ציק).

הרב הלפרין מציע כמה הצעות מעשיות לפרסם את מלכותו של הרבי שליט"א בכל מקום כדי שיגיע לכל עם ישראל: תליית שלטים "יחי המלך המשיח", ריקודים עם תופים לנשים, לימוד עיוני ומסודר של "דבר מלכות" ובשורת הגאולה, פירסום ומעקב מעשי אחרי הוראות למעשה בפועל של הרבי בשיחות אלו, ועוד, תוך שימת דגש על התנהלות מסודרת ושמחה של יציאה לקרב של חיילים הבטוחים בניצחון המוחלט של הרמטכ"ל הכי גדול, הוא הרבי שליט"א מלך המשיח.

לצידו של הרב הלפרין בשולחן הנשיאות, נראים הרב מנדל וועכטער (עם הכובע הגדול) מנחלת הר חב"ד בקרית מלאכי שעבר מסאטמר לחב"ד אחרי שהתחיל ללמד חסידות חב"ד ובריוני סאטמר יום אחד כשיצא מהמקווה, קצצו לו את הזקן, ונתנו לו מכות רצח ועזבו אותו ברחב אחרי שחשבו שהם הרגו אותו, וזה היה אחרי שהם זרקו בלוקים דרך חלון ביתו בבוראפארק שנפלו בדיוק על עריסת התינוק, ונס שהתינוק לא היה בעריסה באותה שניה. בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח הוא עבר לגור בארץ. באותו כינוס הרב ווכטר התוועד על המילים של הרבי במכתב המפורסם אל מי שהיה "נשיא" המדינה, "לפני הלכי לחדר" כו', ואמר שרק משיח עצמו יכול לחשוב על דברים כאלה עוד לפני שיודע קרוא וכתוב. לידו בשולחן הנשיאות הרב יורקוביץ, רבה של שיכון חב"ד בלוד שסיפר שקיבל הוראה מהרבי להפיץ את זהותו כמשיח, והרב איצ'קה גאנזבורג, שהוציא ספר זכרונות בשם "חייל בשירות הרבי" על פעולות חב"ד בארץ הקודש בשנות ה-50, כמו הקמת בתי ספר חב"ד.

בהמשך מצטרף לשולחן הנשיאות הרב מרדכי אשכנזי, רבה של כפר חב"ד, שהיה הרב הראשון שחתם על פסק דין שהרבי הוא מלך המשיח (ר"ח אייר תנש"א), פסק דין ראשון שאליו הצטרפו אחר כך מאות רבנים פוסקי הלכה רבים בפסקי דין דומים שהתפרסמו משך השנים.

שיעור בשיחת ב' ניסן תשמ"ח על הכרזת יחי המלך

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...