• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

השליח שראה את הרבי שליט"א מלך המשיח ב'אמפי' בת ים

אמש (ב'), התקיים במרכז ממש בבני ברק כינוס פעילים לקראת עצרת הגאולה בא' תמוז. צפו בקטע מתוך התוועדות עם הרב חיים ציק, אשר הוא מספר על יהודי מקורב לחב"ד שהגיע לפני מספר שנים לכנס ג' תמוז ב'אמפי' בת ים עם ידיד, וזכה לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח יושב על הכיסא שהכינו לו במהלך הכינוס. בהמשך, אותו יהודי התחזק בשמירת תורה ומצוות, ובעצמו נהיה חב"דניק, ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח להפצת בשורת הגאולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

השליח שראה את הרבי שליט"א מלך המשיח ב'אמפי' בת ים עיר הגאולה

אמש (ב'), התקיים במרכז ממש בבני ברק כינוס פעילים לקראת עצרת הגאולה בא' תמוז. צפו בקטע מתוך התוועדות עם הרב חיים ציק, אשר הוא מספר על יהודי מקורב לחב"ד שהגיע לפני מספר שנים לכנס ג' תמוז ב'אמפי' בת ים עם ידיד, וזכה לראות את הרבי שליט"א מלך המשיח יושב על הכיסא שהכינו לו במהלך הכינוס. בהמשך, אותו יהודי התחזק בשמירת תורה ומצוות, ובעצמו נהיה חב"דניק, ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח להפצת בשורת הגאולה.

הרב חיים ציק מספר יהודי מקורב לחב"ד שהגיע לפני מספר שנים לכנס ג' תמוז ב'אמפי' בת ים, עם ידיד מנס ציונה בשם ר' משה מורדי. אותו מקורב ראה את הרבי שליט"א מלך המשיח יושב על הכיסא שהכינו לו כל מהלך הכינוס.
בהמשך, אותו יהודי התחזק בשמירת תורה ומצוות, נהיה חב"דניק, וכיום הוא בעצמו שליח הרבי שליט"א מלך המשיח להפצת בשורת הגאולה.

 

ברוך מרזל: מה המצב בחברון? המצב ביבי

לא להסיח את השיח ממלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...