• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ברוך מרזל: מה המצב בחברון? המצב ביבי

צפו ברב ברוך מרזל איש חברון במחאה נמרצת במהלך "משיח בכיכר", על הרפיסות השלטונית מול המחבלים ודירדור מצב הביטחון: כששואלים אותי מה המצב, אני עונה - המצב ביבי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרב ברוך מרזל איש חברון במחאה נמרצת על הרפיסות השלטונית מול המחבלים ודירדור מצב הביטחון: כששואלים אותי מה המצב, אני עונה - המצב ביבי.

מתוך כינוס "משיח בכיכר", כיכר רבין, י"ב תמוז תשע"ח, ביוזמן האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה.

מצב הביטחון בארץ הולך מדחי אל דחי, ובזה אשמות כל הממשלות, אבל עיקר האחריות מוטלת על מי שהיה ראש ממשלה בשנים האחרונות - מר נתניהו. ודווקא במצב של "פיזור הכנסת", בידו לקבל החלטות ו"מחטפים" לתיקון מצב הביטחון, והוא לא עושה כן.

ואדרבה. אחרי כמה ניסיונות כושלים להקים קואליציה "ימנית", הורה נתניהו לצוותי המו"מ של הליכוד לשבת עם ראשי מפלגת המערך על מנת להקים איתם קואליציה, בניגוד גמור לדעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שאמר לרב אלימלך נוימן בשנת תש"נ:

"עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים וגם נתפרסם כמה וכמה פעמים במשך שנים אלה שמטעמי פקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה המנהלת משא ומתן עם הערבים על דבר החזרת שטחים מארץ הקודש להערבים  .. ואיסור תמיכה בממשלה במנהיגיה בנוגע לאירגון והקמת ממשלה כי אז בדרך ממילא זוהי תמיכה באחריותם נגד הערבים, החזרת השטחים יהודה שומרון ועזה, ועוד, פקו"נ דבני ישראל שליט"א. ועמדתי זו לא השתנתה כלל וכלל .. אסור להרשות למפלגה הנ"ל להקים ממשלה אפילו לרגע אחד"

אבל, זה לא שמפלגת המערך מנהלת מו"מ. מי שמנהל מו"מ עם ערבים כל זה מר נתניהו, שהכריז מעל כל בימה בינלאומית על "שתי מדינות לשני עמים" היל"ת, ובנאומו באו"ם אמר שאנו מוכנים ל"ויתורים כואבים" רח"ל. והדברים האלה של מוכנות לויתורים בשם כל היהודים וכל היהדות רח"ל, הם הבסיס לויתורים ב"תוכנית אובמה" היל"ת, שמקווים מאד שתיגנז ולא תפורסם.

הרב ברוך מרזל מזכיר שנתניהו הוא זה שהחזיר לערבים 90% מחברון, כולל שטחים ובנינים שרשומים בטאבו על שם יהודים שנרצחו ו/או גורשו מחברון בתשנת תרפ"ט. ונתניהו מסרב בתוקף לאשר כל בניה שהיא בחברון, אפילו תיקון גג, או מעלית לנכים. 

הרב חיים ציק בעצרת התעוררות ט"ז סיון

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...