• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תרגום התניא לערבית מברר ושובר את קליפת ישמעאל

הרב בועז קלי מציג עותק ראשוני של תרגום ספר התניא הקדוש לערבית. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שתרגום התניא לערבית יברר וישבור את קליפת ישמעאל. הרב קלי יזם את תרגום אתר אגרות קודש לערבית, והקמת מוקד טלפוני של רבנים דוברי ערבית שיסייעו לערבים בפיענוח התשובות של הרבי שליט"א מלך המשיח בשפתם.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרב בועז קלי מציג עותק ראשוני של תרגום ספר התניא הקדוש לערבית. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שתרגום התניא לערבית יברר וישבור את קליפת ישמעאל. הרב קלי יזם את תרגום אתר אגרות קודש לערבית, ויוזם מערך טלפוני של רבנים דוברי ערבית שיעזרו בפיענוח התשובות של הרבי שליט"א מלך המשיח.

מנחה הכינוס, הרב שמוליק מחפוץ מנהל בית חב"ד נוה עופר ת"א, מזכיר בפתח את דברי ר' בנצי גופשטיין שדיבר לפני כן, ואומר שעד עתה עסקנו במלחמה גשמית נגד הערבים, ובועז קלי יציג את המלחמה הרוחנית באופן של שלום.

 ספר התניא משתמש הרבה במושגי יהדות, משנה, גמרא, חסידות, וקבלה שלא מוכרים בשפה הערבית. לכן, הקיצור שנדרש בתרגום המילולי דרש עבודת הכנה רבה, כדי שיהיה אפשר להעביר את המסר של התניא בערבית לערבים שאין להם רקע כלשהו בתורה. ולכן, לפני כל פרק בתניא נכתב מבוא קצר, חוץ מהמחשבה הרבה שהושקעה בכל מילה בתרגום.

הרב בועז קלי מספר שהאמונה באחדות ה' בעולם אצל המוסלמים היא חזקה מאד, וכאשר המוסלמים יתחילו ללמוד את סודות התורה בתניא, הם ייפתחו אל עולם חדש של אמונה ב-ה' אחד שהם לא הכירו עד כה, וזה ישנה אצלם הרבה דברים.

במקביל, הרב קלי יזם את פתיחת אתר אגרות קודש בערבית, ומקים כעת מוקד טלפוני שיאוייש ע"י רבנים דוברי ערבית, לתת מענה קולי לבני נח ערבים שפונים לרבי שליט"א מלך המשיח באתר אגרות קודש.

הרב בועז קלי מנהל מוסדות חינוך חב"ד חיפה והקריות, גני ילדים, תלמוד תורה, בית ספר, וישיבה. כמו כן, הרב קלי הקים את ארגון שבע מצוות לשבעים אומות (ראה אתר 7for70.com, בפייסבוק, וביוטיוב) והקים בית כנסת תיירותי "מטה שבע מצוות" להפצת שבע מצוות בני נח בעיר התחתית בחיפה.

הרב קלי מפרסם על שבע מצוות בני נח בכפרים הערבים על גבי מודעות ובעיתונות הערבית, ומקיים מפגשים עם נכבדי הכפרים והערים הערביות בנושא זה. הרב קלי קירב את השר איוב קרא לשמירה והפצת שבע מצוות בני נח, שעוזר לו רבות להפצת שבע המצוות במגזר הערבי.

הוסרט ב"יום של משיח וגאולה", כינוס פעילי משיח וגאולה ראשל"צ, ז' אלול תשע"ז ביוזמת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הרב זלמן נוטיק על נסיעה לרבי שליט"א מלך המשיח

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...