• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

מטוס החמקן YEHUDI של הצי האמריקני

במלחמת העולם השניה, ממשלת ארה"ב חיפשה פיתרון לצוללות הנאציות שהטביעו את כל האוניות שהתקרבו לחופי אירופה. מי שפתר את הבעיה, היה הרבי שליט"א מלך המשיח שעבד אז בצי האמריקאי כמהנדס אניות, ולכן הפרוייקט נקרא "אורות יהודי" YEHUDI LIGHTS, לרמוז על הממציא. מסמכים סודיים שנחשפו מהצבא האמריקאי מספרים שהמטוסים האלו אכן הטביעו צוללות רבות, וקבעו את גורל המלחמה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מטוס החמקן YEHUDI של הצי האמריקני

הרב שלמה שמידע מספר על פרוייקט מטוס החמקן הראשון של ארה"ב במלחמת העולם השניה. צוללות נאציות חסמו את המעבר הימי בן אנגליה לארה"ב, והטביעו את כל האוניות בדרך לבריטניה. מטוסים לא יכלו לפגוע בצוללות, שהיו נכנסות מתחת למים לפני שהמטוס הגיע. מהנדס שעבד בצי האמריקאי הציע פיתרון להסוות את המטוסים על רקע השמיים עם פנסים, וכך הצוללות לא יגלו אותם. הפרוייקט הסודי כונה YEHUDI LIGHTS כמחווה למהנדס היהודי שהמציא אותו. עשרות שנים לאחר מכן, מישהו שהיה קשור לעניין, גילה שהוגה הרעיון היה הרבי שליט"א מלך המשיח, שעבד אז כמהנדס בצבא ארה"ב.
מעניין לציין, שהאמריקאים כינו את הפרוייקט בשם YEHUDI "יהודי" ולא בתעתיק שלו לאנגלית JEWISH.
במסמכים סודיים שנחשפו לאחרונה מהצבא האמריקאי, עולה (לא כמו שכתוב בויקיפדיה) שהמטוסים האלו אכן הטביעו צוללות רבות מאד, וקבעו את גורל המלחמה.
פורסם בעלון "הגאולה - מענין ועכשווי"

שיירת רכבי אספנות מרחפן בתהלוכה בעפולה

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...