• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

בערוץ הכנסת: מר רוני מילוא מעיד על נבואת המלך במלחמת המפרץ

בתוכנית "שוברים כלים" ששודרה בח' כסלו תשע"ז בערוץ הכנסת, מספר מר רוני מילוא על התקופה שבה כיהן כשר המשטרה, ונפגש עם הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שאמר לו שיפלו טילים במלחמה, אבל אף אחד לא ייפגע • צפו בווידאו המיוחד המוגש לרגל 27 שנים לנבואת המלך וניסי מלחמת המפרץ הראשונה • הכתבה המלאה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בתוכנית "שוברים כלים" ששודרה בח' כסלו תשע"ז בערוץ הכנסת, מספר מר רוני מילוא על התקופה שבה כיהן כח"כ ושר המשטרה, ונפגש עם הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שאמר לו שיפלו טילים במלחמה, אבל אף אחד לא ייפגע • צפו בווידאו המיוחד לרגל 27 שנים לנבואת המלך וניסי מלחמת המפרץ הראשונה • הכתבה המלאה

השנה מציינים 27 שנים לנבואת מלך המשיח ולניסים והנפלאות שאירעו ב"מלחמת המפרץ הראשונה", בקטע ווידאו מיוחד שאנו מביאים כאן, נראה אחד מהבכירים בממשלת ישראל בתקופה ההיא שמעיד על נבואתו של נשיא דורנו בהצלחה הניסית במלחמה.

זה קרה ביום חמישי ח' כסלו תשע"ז, בתוכנית "שוברים כלים" המשודרת ב"ערוץ הכנסת", בהגשת רוני מילוא ומינה צמח, במהלך התוכנית שעסקה בנושא "האם פיצויים של נפגעי אסונות טבע במדינה צריכים להיות באחריותה הבלעדית של המדינה (=כלשונם) ?" התארחו באולפן ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) ומנכ"ל משרד האוצר לשעבר דורון כהן.

במהלך הדיון התבטא דב חנין על עניין האמונה בניסים כאדם לא דתי, ורוני מילוא סיפר לו על הנבואה של הרבי מלך המשיח שליט"א אותה שמע במו אוזניו לפני מלחמת המפרץ הראשונה בעת שהיה השר לביטחון פנים (שר המשטרה) ועל דברי קודשו אשר ביקש ממנו למסור לראש הממשלה דאז מר יצחק שמיר שהולכת לפרוץ מלחמה – מלחמת המפרץ ויפלו טילים, ולא יהיו נפגעים. וחשף שאחרי שהמלחמה עברה וראה את גודל הניסים שאכן הנבואה התקיימה במלוא, הבין מר רוני מילוא והתחיל להאמין שיש השגחה אלוקית.

יש לצין כי מר רוני מילוא בחר לשתף סיפור זה את בתוכנית מדעת עצמו, והמיוחד כאן שלמרות שמאז אותם הניסים עברו עשרות שנים, רוני מילא זוכר היטב, ומודה - שהוא בעיניו ניסים מעל לדרך הטבע, ואומר זאת כשר לביטחון פנים שהיה באותה העת, וידע היטב את הסכנות ואת היכולות של העיראקים. שבסופו של דבר בחסדי ה' יתברך - סאדאם חוסיין ימ"ש לא השתמש בגז, למרות שהיה ביכלתו, ואף אחד מהטילים שלו לא הרגו איש, ועל כך מעיד מי שכיהן כשר המשטרה.

כמו כן נזכיר כי בכ"ח מנחם אב תש"נ, בעת ביקורו של מר רוני מילוא - שר המשטרה דאז ב"מעמד חלוקת הדולרים", התייחס הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א למלחמת המפרץ, והתבטא "אין אלו ימים קשים... כבר אמרתי שכתוב מפורש 'עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה'".

לסיכום יש להביא את דברי מלכנו כחודשיים אחרי מלחמת המפרץ בה אמר הרבי שליט"א מלך המשיח שהניסים שם היו "התחלת הגאולה והניסים" שנמשכו ביציאת היהודים מרוסיה, ביטול הקומוניזם, ונמשכים היום בהתחממות העולם הערבי, וידידות של מנהיגי המעצמות ליהודים ולישראל שמקבלת ביטוי מיוחד בהנהגתם של פוטין וטרמפ, וכפי שהרבי שליט"א הסביר ש"לכל היהודים היה אור במושבותם" לקראת הגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש.

לקטע הווידאו המדובר מ"חלוקת הדולרים בכ"ח מנחם אב תש"נ, לחצו כאן!.

צפו: כש"הפטריוטים" פירגנו לחסידי חב"ד שלוחי המלך

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...