• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

גאולה לכל העם בזכות האמונה

הרב משה קורנוויץ, בכינוס התמימים העולמי, "אין אנו מניחים אותו", עם ישראל לא האמינו לקב"ה שמשה יכול למות, ויש בכח עם ישראל למחות ולהחיות את "משה רבינו". האמונה בבירת המשיח של "הרשעים" מביאה גם אותם לזכות לימות המשיח, ולראות את ביאת הרבי שליט"א משיח והתגלותו בגאולה האמיתית והשלמה.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב משה קורנוויץ, ראש ישיבת חב"ד בנצרת עילית, בכינוס התמימים העולמי, ז' תשרי תשע"ז, מדבר על שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח מתשמ"ו "אין אנו מניחים אותו", עם ישראל לא האמינו לקב"ה שמשה יכול למות, ויש בכח עם ישראל למחות ולהחיות את "משה רבינו".

ראה בשיחת הרבי שליט"א מלך המשיח בקישור זה שיחה זו נאמר הרבי שליט"א מלך המשיח 36 שנה אחרי הסתלקות הרבי הריי"ץ בה הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שוב שהוא חי.

הרב קורנוויץ ממשיך בהסבר עמוק על העיקר ה"ב בעיקרי האמונה של הרמב"ם, "אני מאמין בביאת המשיח" כו', מביא מקצת השאלות של גדולי ישראל על עיקר זה באמונה, ואת דברי החיד"א שהרבי שליט"א מלך המשיח מביא, שגם הרשעים יגאלו בשכר הקיווי, כלומר האמונה בבירת המשיח של "הרשעים" מביאה גם אותם לזכות לימות המשיח, ולראות את ביאת הרבי שליט"א משיח והתגלותו בגאולה האמיתית והשלמה.
כלומר, לא ההפחדות מגיהנם יביאו את ה"רשעים" לגאולה, אלא רק האמונה ברבי שליט"א מלך המשיח והתקווה לביאתו - זה יביא את הגאולה, ולכן זה "עיקר" באמונה, כי תקווה זו והאמונה בביאת והתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח מביאה את הגאולה לכל היהודים.


יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הרב ברוין: לא להכניס את החוץ פנימה

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...