• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב רזיאל אלול: "לא ליפול בתרדמה"

נאומו המיוחד של הרב רזיאל אלול, רב ק"ק אור החמה, בבת ים, שדיבר על הפעולות הממשיות המוטלות על כל אחד ואחד מאנשי הדור, לקבל פני הרבי שליט"א מלך המשיח.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מדברי הרב רזיאל אלול, רב קהילת "אור החמה" וראש מחלקת הנישואין בלשכת הרבנות בבת ים עיר הגאולה בכינוס והתוועדות הקהל ארצית, י' שבט תשע"ו באולמי בלוודר בראשל"צ

שלא ליפול בתרדמת ההרגל

הרב רזיאל פתח בהכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", לאחר מכן ציין כי הנושא המרכזי של הכינוס זו הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח "להוסיף בתורה ומצוות ומעשים טובים" ועל כך סובבים דברי הרבנים החשובים בערב זה. "רק שצריך להיזהר, שלא ליפול בתרדמת ההרגל" אמר.
"כמי שמתעסק עם ציבור שאומנם מניחים תפילין, אבל מחפשים את "הסגולות", והולכים לכל מיני מקומות ומחפשים "סגולות" ולא אלמן ישראל, וצריך לדעת שיש לנו את תורת החסידות. "אין לנו מושג ואיננו יודעים איזה אוצר יש לנו. מאדמו"ר הזקן ועד הרבי מלך המשיח. בעצם בכל דף ודף בכל שורה ושורה יש בזה ניסים ונפלאות".
"לפני כמה שנים הגיעה אלינו אשה שלא זכתה לפרי בטן והיא עשתה את כל האפשריות ובכל אופן לא נפקדה. כאשר היא הגיעה אלינו, היה לי את ספר התניא לידי, נתתי לה את הספר ואמרתי לה תקראי בספר התניא כל יום! כמה דפים. ומה שתביני, תביני. כל יום כמה דפים. ותראי ישועות.
זה היה בזמן, שהרופאים אמרו לה "שיצמחו שערות בכף ידם, אם יהיו לה ילדים"!. וברוך השם היא הביאה שלישיה. לאחרונה זכינו לנס נוסף כאשר אשה התארסה בזכות לימוד בספר התניא. כך גם רואים את הנסים והנפלאות באגרות הקודש.
צריך לזכור שכל אחד ואחד מאתנו הוא חייל בצבא השם. אומנם לפעמים קורה שישנים על המשמרת ואת זה הרבי מלך המשיח לא רוצה, אלא כל הזמן להוסיף ולהוסיף, בתורה בעבודת ה' בתורת החסידות. ואנחנו אומרים. יישר כח לכל הפעילים העוסקים בעבודת הקודש.
יש פה ההנהגה ניסית
היינו כעת בכמה ימי עיון באילת. שם נערכה התוועדות עם הרב העכט רבה של אילת. התוועדות שנמשכה שלוש שעות. במהלך ההתוועדות הוא סיפר על ניסים ונפלאות. הוא סיפר על חסיד אחד, זקן מופלג שהיה עוד תלמיד אדמו"ר הריי"צ (רבי יוסף יצחק שניאורסון האדמו"ר הקודם") ואביו אדמו"ר הרש"ב (רבי שלום דובער הנשיא החמישי בשושלת חב"ד).
לאחר שהרבי שליט"א עלה לנשיאות, אותו חסיד נכנס ל"יחידות" והרב העכט סיפר על עניין ה"יחידות". באיזו התרגשות נמצאים אז, איזו יראה מורגשת שם. יראת שמים ופחד אלוקי. לא יאומן! לא יאומן, מי שזכה זכה!
אותו חסיד היה חולה והרופאים אמרו שעליו לעבור ניתוח והוא הסתפק איזה ניתוח לעשות. החסיד הגיש את הפתק שלו בו שאל איזה ניתוח לעשות? להפתעתו העיר לו הרבי מלך המשיח "מדוע לא ביקשת שלא לעשות את הניתוח בכלל"... החסיד החל להתנצל כי לא חשב כלל על אפשרות כזו. ענה לו הרבי מלך המשיח, מי שנכנס בחדר הזה, צריך לדעת, יש פה הנהגה ניסית, למעלה מהטבע.
מורי ורבותי! מי שעושה את השליחות של הרבי מלך המשיח, רואה ניסים למעלה מהטבע וצריך רק לפתוח את העיניים. הקב"ה יזכה אותנו להיות מוסיף והולך. ונזכה לגאולה. יחי המלך המשיח לעולם ועד"!

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...