• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ליווי צמוד לכל אורך הדרך

אך גברת אושרית היתה בטוחה בברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. "אתה טועה אדוני, אני כן בהריון!", השיבה לו הגברת בבטחון מוחלט. "לפי האבחנה שלי את לא בהריון", אמר לו הפרופסור בטון של ציון עובדה, "אך אם את רוצה, תוכלי לחזור לכאן בעוד שבוע ונבדוק את זה שוב"
ליווי צמוד לכל אורך הדרך
הרב הרצל בורוכוב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הגברת דינה אושרית חוותה הרבה צער ועגמת נפש מאז באה בברית הנישואין. היא רצתה בכל מאודה להביא ילדים לעולם, אך כל מאמציה עלו בתוהו. הטיפולים הרפואיים הרבים אותה עברה במשך השנים בניסיון להיכנס להריון - לא צלחו.

יום אחד, במהלך שיטוט סתמי ברשת, נתקלה הגברת בפרסום אודות אפשרות בקשת הברכה מהרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח באמצעות אגרות הקודש. היא החליטה לפנות לבקשת ברכה. "אולי משם תבוא הישועה", חשבה.  היא השאירה פרטי יצירת קשר. זמן לא ארוך לאחר מכן חזר אליה הרב הרצל בורוכוב, ממרכז אגרות קודש ברחובות. הוא לקח את שמה ושם אימה והבטיח לכתוב עבורה בקשת ברכה. שעות מספר לאחר מכן הוא חזר אליה. "הרבי שליט"א מלך המשיח כותב אודות הנחת תפילין. זהו הכלי לברכה שלכם!".

הפעם האחרונה שבה בעלה הניח תפילין, היתה שנים קודם לכן – ביום הבר מצווה שלו... אבל כשהבינו בני הזוג שבזה תלויה הברכה שלהם - הם לא התמהמהו. עוד באותו יום נסעו לכפר חב"ד וקנו תפילין מהודרות מהסופר, הרב אברהם קדוש. מאז הבעל מניח תפילין כל יום.

כעת הם כבר היו יותר אופטימיים לגבי סיכוייהם להביא ילדים. הם פנו להתחיל טיפול רפואי חדש - טיפול מורכב ומסובך שגם סיכויי ההצלחה שלו אינם גדולים, אך יתכן שזה יהיה הטיפול שיצליח סוף סוף...

לפני התחלת הטיפול ביקשה גברת אושרית שוב מהרב בורוכוב שיכתוב עבורם בקשת ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח להצלחת הטיפול. התשובה שקיבלו באמצעות האגרות קודש היתה מרגשת: ברכה מפורשת לזרעא חיא וקיימא! (-זרע חי וקיים). כעת הם היו בטוחים שהטיפול יצליח!

זמן מה לאחר התחלת הטיפול, הגיעה הגברת לבית הרפואה, לבדוק האם הטיפול הצליח והיא אכן נכנסה להריון. הפרופסור המומחה שבדק אותה, הודיע לה בסוף הבדיקה: "מצטער גברת! הטיפול לא הצליח, את לא בהריון"...

אך גברת אושרית היתה בטוחה בברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. "אתה טועה אדוני, אני כן בהריון!", השיבה לו הגברת בבטחון מוחלט. "לפי האבחנה שלי את לא בהריון", אמר לו הפרופסור בטון של ציון עובדה, "אך אם את רוצה, תוכלי לחזור לכאן בעוד שבוע ונבדוק את זה שוב".

בבדיקה שנערכה שבוע לאחר מכן היה הפרופסור מופתע. "אני מוכרח להודות שטעיתי. את בהריון גברת!", אמר הפרופסור בהשתאות...

ההריון התקדם באופן תקין. לקראת סוף ההריון המליצו הרופאים לעשות זירוז לידה עקב גודלו הקטן של העובר. הם המליצו לגברת להגיע לבית הרפואה ביום השבת קודש להתחלת הליך הלידה. גברת אושרית טלפנה שוב לרב בורוכוב, שיבקש ברכה ללידה. אך הרב בורוכוב אמר לה מיד: "מדובר בחילול שבת. בוודאי שהרבי שליט"א מלך המשיח לא יתן את ברכתו למהלך כזה!". הגברת הצהירה בפני הצוות הרפואי שהיא לא מעוניינת בחילול שבת והתהליך נדחה ליום שני.

הלידה נמשכה על פני שלושה ימים והגברת הרגישה שהיא כבר עומדת להתמוטט מקושי הלידה. מה שהחזיק אותה כל העת היתה ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח שקיבלה דרך הרב בורוכוב בסמיכות ללידה: "שיהיה בשורות טובות". ואכן, בשעה טובה ומוצלחת, נולדה תינוקת בריאה ושלימה!

ויקרא שמה בישראל: נחמה אורית. נחמה כשמו הראשון של הרבי שליט"א מלך המשיח, ואורית כי היא הביאה אור הביתה...  

שם ציווה ה' את הברכה!

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...