• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

שם ציווה ה' את הברכה!

חייהם של ההורים הטריים לא היו חיים. הם נאלצו להיעדר ממושכות ממקום עבודתם ולשבש את כל שגרת חייהם. יומם ולילה הם חיו בדאגה מתמדת לשלומו. סיפור מופת עכשווי מהרבי שליט"א מלך המשיח שהתרחשה לאחר פניה אליו באמצעות האגרות הקודש
 שם ציווה ה' את הברכה!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מספר הרב יואל פורסט, שליח הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח בעיר הרצליה: גברת שלומית ק. הינה מורה בבית ספר ממלכתי בהרצליה. גברת שלומית אישה מסורתית ומאמינה, בעלת לב יהודי חם לענייני יהדות וקדושה אך לא נראית כדתייה ועדיין לא מקפידה על כל התרי"ג. במהלך פעילות החגים בבתי הספר בעיר שרוכזה על ידי משפחת פישר, התקרבה מאוד המורה שולמית, וקשריה עם היהדות ועם בית חב"ד הלכו והתהדקו.

לפני כעשרה חודשים התבשרה גברת שלומית על שמחה במשפחתה: כלתה, אשת בנה המתגורר בארצות הברית, ילדה בן בשעה טובה! כל המשפחה שמחה בבשורה המשמחת. ברית המילה נחגגה בשמחה ובהתרגשות גדולה. אך זמן לא ארוך לאחר הלידה הגיעה גם בשורה פחות טובה...

בבדיקות שגרתיות שנעשו לתינוק הקטן, התגלה ממצא חמור ביותר: בראשו של התינוק ישנו קריש דם – הגורם לבעיות בריאותיות באופן קבוע. ואם חס-וחלילה קריש הדם חוסם את זרימת הדם למוח, הרי זה יכול לגרום למוות, השם ישמור!

בחודשי חייו הקצרים כבר הספיק התינוק הקטן 'לבלות' חצי מהזמן בבית הרפואה. באופן קבוע הוא מוזכר באסיפות הרופאים, בדיונים ממושכים באלו תרופות של מדללי דם נכון להשתמש כדי למוסס את הקריש, אך יחד עם זאת שלא יזיקו לגופו הקטן של העולל הרך. הרופאים הקדישו את כל כוחותיהם, אך מאמציהם הרבים עלו בתוהו. הם לא הצליחו למוסס את הקריש ולהוציא את התינוק ממצב הסכנה. 

חייהם של ההורים הטריים לא היו חיים. הם נאלצו להיעדר ממושכות ממקום עבודתם ולשבש את כל שגרת חייהם. יומם ולילה הם חיו בדאגה מתמדת לשלומו.

גם הסבתא בהרצליה לא יכלה לישון ברוגע על מיטתה כשהיא מודעת למצב הסכנה של נכדה הקטן ולסבל הרב העובר על בנה וכלתה. היא החלה להקדיש זמן רב, לנסוע למקומות הקדושים ברחבי הארץ - לכותל המערבי ולקבר רחל, לציון הרשב"י ולמערת המכפלה – להעתיר תפילה לבורא עולם שירחם על התינוק וירפא אותו ממחלתו, לאריכות ימים ושנים טובות. אך התפילות הרבות עדיין לא נענו. לא חל שיפור ממשי, והרופאים נותרו אובדי עצות.

בראשו של התינוק ישנו קריש דם – הגורם לבעיות בריאותיות. ואם חס-וחלילה קריש הדם חוסם את זרימת הדם למוח, הרי זה יכול לגרום למוות, השם ישמור!

הסבתא המודאגת החליטה לקחת ימי חופש מהעבודה ולנסוע לארצות הברית, לתמוך מקרוב בבנה וכלתה ולאפשר להם מעט מנוחה לאחר חודשים רצופים של דאגה והתשה. כמה מחברותיה שידעו על הקושי הגדול העובר על המשפחה, יעצו לה: כשאת מגיעה לארצות הברית, לכי להתפלל אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, במרכז חב"ד העולמי, בבניין "770" המפורסם בניו יורק! זהו המקום המסוגל לניסים ולישועות! 

כשגברת שלומית הגיעה לארה"ב, תוך יומיים החליטה לנסוע מרחק שעתיים נסיעה ל-770, להעתיר תפילה במקום הקדוש. היא שפכה את ליבה בתחינה לבורא עולם שיביא להם כבר את הישועה. אך גם היא עצמה לא שיערה עד כמה הנס יהיה מהיר ומופלא:

יומיים לאחר מכן, בבדיקה שגרתית שביצעו הרופאים, הם גילו שקריש הדם נעלם! הרופאים ההמומים חזרו וערכו בדיקות נוספות ומעמיקות יותר, אך התוצאה היתה זהה בכל הבדיקות. עשרה חודשים של סבל, הגיעו לקיצם באופן פלאי לאחר תפילה מעומק הלב בבית הכנסת של נשיא הדור. את סיפורה סיימה בהתרגשות גדולה, הביטה על תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח הגדולה התלויה בבית חבד ואמרה בעיניים דומעות: החברות שלי כבר יודעות שבנסיעה הבאה אליו, הם מעבירות לי שמות לברכה ולישועה.  

נס פורים תשפ"ג

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...