• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

נס של פעם בחמישים שנה

גברת קוך קיבלה עירוי של קרוב ל-250 ליטר דם! אך גם לאחר המאמצים הרבים להצלת חייה, היא נותרה מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת. נפלאות עכשיו מהרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש
נס של פעם בחמישים שנה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בימי החנוכה במיוחד אנו עוסקים בניסים הגדולים שה' עושה לעם ישראל, בעבר, בהווה ובעתיד. זו גם ההזדמנות להיזכר בנס אדיר שהתרחש לפני שנים אחדות:

היה זה לאחר חג הפסח תשע"ו. הבחור החב"דניק שניאור זלמן אוריאן הגיע למכון כושר ביישוב רמת ישי, להניח תפילין עם העובדים. "שניאור זלמן", פנה אליו מאמן הכושר ארנון קוך, "שמעת על התאונה הקטלנית שאירעה במנהרות הכרמל?"

"בוודאי! מי לא שמע על התאונה? כל הארץ מדברת על התאונה הנוראית הזו!", השיב שניאור זלמן. "ובכן", אמר ארנון כשדמעות מציפות את עיניו, "הפצועה הקשה ביותר בתאונה זו אישתי"...

י"ג ניסן תשע"ו (21/04/2016). אוטובוס קו 101 של חברת אגד נסע בכביש מנהרות הכרמל כשהוא עמוס בנוסעים. ברגע מסויים הוסחה דעתו של הנהג מהכביש, מה שגרם לתאונה קטלנית: האוטובוס התנגש במהירות בקיר המנהרה. 54 פצועים פונו מהזירה. אחת מהן לא החזיקה מעמד ונפטרה לאחר מספר שעות…

אתי קוך מקריית טבעון, רעייתו של ארנון, המאמן מחדר הכושר ברמת ישי, נותרה הפצועה הקשה ביותר בתאונה. היא שכבה בבית הרפואה 'כרמל' בחיפה כשהיא מורדמת ומונשמת. במהלך התאונה נקרעה בטנה והיא איבדה כמויות עצומות של דם.

בבית הרפואה נלחמו על חייה והעניקו לה כמות שיא של כ-500 מנות ומרכיבי דם. להבנת הכמות הבלתי נתפסת הזו, נציין שבגוף האדם כולו יש כ-5 ליטר דם. מנת דם אחת מכילה כמות של קרוב לחצי ליטר דם, כך שגברת קוך קיבלה עירוי של קרוב ל-250 ליטר דם! פי 50 מכמות הדם שמכיל הגוף כולו…

אולם גם לאחר המאמצים הרבים להצלת חייה, נותרה הגברת קוך מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת, בין חיים למוות.

שניאור זלמן הזדעזע לשמע הסיפור. "מוכרחים לבקש מיד את ברכתו של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח! לו בוודאי יש את הכח להושיע אותה!". הוא לקח מהבעל השבור את שמה ושם אימה של רעייתו והזדרז לכתוב את בקשת הברכה.

התשובה שקיבל באמצעות האגרות קודש הכילה ברכה מפורשת לבשורות טובות ול"דידן נצח" (-נצחון והצלחה שלנו).

'איך אעביר מסר כזה לבעל כשהמציאות בפועל היא שרעייתו שוכבת בין חיים למוות?', התלבט שניאור זלמן בינו לבין עצמו, אך לבסוף הכריע: 'אני רק הצינור להעביר את הברכה. הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו לוקח אחריות על דבריו הקדושים שכל דבריו יקויימו במילואם!'.

ברוח זו ניגש שניאור זלמן לארנון והעביר לו את הברכה המפורשת. עתה נותר רק לחכות לניסים. והם אכן הגיעו…

חודשיים וחצי לאחר התאונה, כשהרופאים כבר התייאשו מחייה, התעוררה הגברת קוך וחזרה לחיים. הצוות הרפואי כולו היה 'על הרגליים'. הרופאים ציינו שמאז מלחמת וייטנאם, כחמישים שנה קודם לכן, אז התרחש אירוע רפואי שהתפרסם בכל העולם, בו חייל שנפצע במלחמה קיבל כמות אדירה של מנות דם והצליחו להחזירו לחיים - מאז אותה מלחמה לא ידוע על אדם שקיבל כמויות גבוהות כל כך של דם והצליח לחזור לחיים!

אכן ניסים מתרחשים.

כותב הרבי שליט"א מלך המשיח (שיחת שבת וישב תשנ"ב): בימי חנוכה צריך להיות פרסומי ניסא. ויש לומר שזה כולל לא רק את נס המלחמה ונס החנוכה (של פך השמן), אלא פרסומי ניסא בכל הניסים שהקדוש ברוך הוא עושה לבני ישראל - "בימים ההם בזמן הזה".

התמסרת? הרווחת!

ממה פחד המחבל?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...