• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

היצמד להוראות וראה ישועות

כשהתקשרה אל האם, היא שמעה: "העבירו אותו כעת לטיפול נמרץ! המצב רק הולך ומחמיר. לרופאים אין קצה חוט", אמרה האם בבכי... היא היתה בסערה ומצוקה גדולה ביותר. סיפור מופת עכשווי, מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש
היצמד להוראות וראה ישועות
הרבי שליט"א מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מחלקת יילודים בבית הרפואה וולפסון בחולון הייתה כמרקחה. אחיות ורופאים החלו להתרוצץ במסדרונות המחלקה. הלחץ הורגש באוויר. תינוק קטן וחמוד שנולד אך לפני יום אחד בלבד, החל לפתע לאבד נשימה. ברוך השם שהבחינו בכך מיד והספיקו להזעיק עזרה רפואית, לפני שיהיה מאוחר מידי. בעניינים כאלה כל שנייה היא קריטית!

התינוק הקטן חובר מיד לאינקובטור, לסיפוק חמצן. הרופאים החלו בסדרת בדיקות, לברר ולהבין מדוע התינוק מתקשה לנשום, אך כל מאמציהם עלו בתוהו. הם לא מצאו קצה חוט לשורש הבעיה.

באותו זמן ממש, גברת אילנה יגודייב מבת-ים, דודה של האם היולדת, הגיעה בשערי בית הרפואה כדי לבקר את אחייניתה והתינוק. היא עודכנה על המצב הקריטי ונלחצה. היא הבינה שהתינוק נמצא בסכנת חיים. במצב כזה הדבר הנכון הוא להזדרז לבקש את ברכת הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח לרפואה שלימה של התינוק. היא הזדרזה להתקשר לשליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת-ים, הרב חיים ציק, לבקש שיכתוב עבור התינוק לרבי. הרב ציק לא היה זמין באותה עת, אך היא הצליחה לתפוס את בנו, הבחור דובי, שיתיישב מיד לכתוב את בקשת הברכה.

התינוק נולד ביום השבת קודש ובשל כך אם התינוק בריא גם ברית המילה צריכה להתקיים ביום השבת קודש שלאחריו. גברת יגודייב החלה להרהר האם יזכו להכניסו בברית ביום השבת הקרובה או שחגיגת הברית תצטרך להידחות. בינתיים חוזר אליה דובי ציק: "כתבתי לרבי שליט"א מלך המשיח, אולם אני לא מבין את פשר התשובה", הוא אומר לה. "המכתב כאן מדבר אודות החשיבות בעריכת התוועדות חסידית ביום השבת קודש". "נו, הרי זה ברור!", הזדעקה הגברת יגודייב, "זוהי אמירה שנוכל לעשות את הברית ביום השבת קודש, יחד עם התוועדות חסידית".

הגברת יגודייב סיימה את השיחה בתחושת עידוד ותקווה. היא התקשרה מיד לאם התינוק בשביל לעדכן אותה בתשובת הברכה שקיבלו, אולם אם התינוק היתה עוד יותר אובדת עצות ושבורה ממקודם. "העבירו אותו כעת לטיפול נמרץ! המצב רק הולך ומחמיר. לרופאים אין קצה חוט", אמרה האם בבכי... אם התינוק עובדת בעצמה כאחות בבית הרפואה שיבא, מה שאומר שהיא הבינה היטב את מצבו הרפואי של בנה ובשל כך היתה בסערה ומצוקה גדולה ביותר.

גברת יוגדייב לא הייתה רגועה. היא הגיעה למשרד בית חב"ד בבת-ים וביקשה מהרב חיים ציק שיכתוב עבורה שוב בקשת ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח. התשובה באגרות קודש הכילה מסר על חשיבות לימוד התורה ברבים דווקא, וכן הכילה הוראה לרשום את התינוק לישיבת תומכי תמימים – ישיבת חב"ד.

שני ההוראות קויימו מיידית. גברת יגודייב יצרה קשר עם מזכירות ישיבת תומכי תמימים בראשון לציון ורשמה את התינוק ללימודים בישיבה, לכשיגדל... גם המסר על חשיבות לימוד התורה ברבים – קויים מיד במלואו. עוד באותו ערב התקיים בביתה של גברת יגודייב שיעור תורה בהלכות בית המקדש, בהם עוסקים במיוחד בימים אלו של 'בין המיצרים'. למרות ההתראה הקצרה, כ-15 נשים השתתפו בשיעור המיוחד.

הבוקר שלמחרת נפתח בבשורות טובות: התינוק הקטן השתחרר ממחלקת טיפול נמרץ! מצבו הבריאותי השתפר באחת כאילו דבר לא אירע! יתירה מכך, הרופאים הודיעו כי הוא משוחרר הבייתה ושאין כל מניעה לקיום ברית המילה בזמנה...

ואכן, בשבת האחרונה הוא הוכנס בבריתו של אברהם אבינו, יחד עם חגיגת התוועדות חסידית גדולה. ונקרא שמו לציון הנס: רפאל - לאריכות ימים ושנים טובות.

לדעת את הסוף מהתחלה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...