• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הרבה דרכים לברכה!

איך הצליחה משפחת חזן מבית שמש, להשיג את סכומי הכסף הנכבדים, כאשר היא נדרשה לשלם את חתונת בתם בשעה טובה ומוצלחת. הנס שחזר על עצמו שוב ושוב, וכל פעם בצורה שונה
הרבה דרכים לברכה!
הרבי שליט״א מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מרדכי חזן מבית שמש הוא יהודי פשוט וטוב לב, מחייך תמיד ושמח לעזור לכל מי שהוא יכול. במראהו החיצוני לא נראה מרדכי חסיד חב"ד אולם כששואלים אותו הוא אומר מיד: "אין כמו הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח! את כל החתונות של ילדי עשיתי רק עם הברכות שלו!". סיפורו מעיד על כך:

תודה לא-ל, יש לי שבעה ילדים. באופן די קבוע, הכסף שהרווחתי לפרנסתי הספיק לצורכי המשפחה בדיוק – כך שמעולם לא היו לי כספים גדולים ומעולם גם לא פתחתי תוכנית חיסכון כלשהיא. לפני עשרים שנים, בשנת תשס"ב, הגענו בשעה טובה למועד חתונת בתי הראשונה. עריכת חתונה כרוכה בהוצאות רבות, אך לי לא היה כסף לשלם את החתונה.

אני ואישתי חשבנו על רעיון: מאז שקנינו את הדירה בה אנו חיים חלפו כבר 15 שנה, בהם שילמנו מידי חודש את תשלומי המשכנתא וכן בהם הלך ועלה שווי הדירה. לכן חשבנו שנוכל לגשת לבנק ולבקש הגדלה להלוואת המשכנתא. הגשנו אכן בקשה לבנק. הבנק שלח שמאי להעריך מחדש את שווי הדירה. אך אז הגיעה התשובה המאכזבת: אין אישור להגדלת ההלוואה...

היינו חסרי אונים. לא היה לנו עוד רעיון מהיכן להביא סכום כל כך גדול. אבל אז נזכרתי שכעשר שנים לפני כן, היתה לי בעיה גדולה, שלחתי לרבי שליט"א מלך המשיח פקס עם בקשת ברכה, והכל הסתדר תוך ימים ספורים. החלטתי שגם עכשיו אעשה כך.

העליתי את מצוקתי על הכתב וביקשתי מעומק ליבי לזכות לברכה וישועה. הכנסתי את המכתב בין דפי אחד מכרכי אגרות הקודש ושם קיבלתי את תשובתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. התשובה הכילה ברכה לבשורות טובות!

חזרתי הביתה וסיפרתי לאישתי על הברכה הנפלאה שקיבלנו. החלטנו להגיש את הבקשה מחדש. אותה בקשה באותו בנק... שוב שלח הבנק שמאי שיעריך את שווי הדירה. והנה הגיעה הבשורה: יש אישור! כך חיתנתי את בתי הראשונה בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח.

חזרתי‭ ‬הביתה‭ ‬וסיפרתי‭ ‬לאישתי‭ ‬על‭ ‬הברכה‭ ‬הנפלאה‭ ‬שקיבלנו‭. ‬החלטנו‭ ‬להגיש‭ ‬את‭ ‬הבקשה‭ ‬מחדש‭. ‬אותה‭ ‬בקשה‭ ‬באותו‭ ‬בנק‭... ‬שוב‭ ‬שלח‭ ‬הבנק‭ ‬שמאי‭ ‬שיעריך‭ ‬את‭ ‬שווי‭ ‬הדירה

שלוש שנים אחר כך, הגיע הזמן בשעה טובה לנישואי בתי השניה. שוב לא היה לנו כסף להוצאות החתונה, אבל אני ידעתי כבר את הכתובת... שוב כתבתי לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, ושוב קיבלתי את ברכתו לבשורות טובות. 

הפעם הפתרון להוצאות החתונה הגיע מכיוון אחר: הורי החתן שהבינו את מצבנו הכלכלי, הסכימו בשמחה לשלם בעצמם במזומן את כל הוצאות החתונה, כשאני מחזיר להם את חלקי בהוצאות החתונה בפריסת תשלומים נוחה למשך שנתיים. שוב הכל הסתדר ברוך השם!

לפני שנה שוב הייתי צריך לסכום כסף גדול. הפעם הייתי צריך לחתן שתי בנות ברצף, זו אחר זו! כרגיל, הגעתי לבית חב"ד וכתבתי לרבי שליט"א מלך המשיח. המענה באגרות קודש שוב הכיל ברכה לבשורות טובות. חזרתי הביתה שמח וטוב לב.

שוב ביקשנו להגדיל את הלוואת המשכנתא, ושוב הבקשה אושרה. אך בנוסף לכך, באותם ימים ממש, 'נחת' עלינו עוד סכום כסף גדול ממש משמיים: ימים ספורים לאחר בקשת הברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, קיבלתי בדואר מכתב מקק"ל (קרן קיימת לישראל), בה סיימתי לעבוד כבר 13 שנים לפני כן. במכתב היה כתוב: בבדיקה שעשינו נמצאה טעות בחישוב כספי הפיצויים שקיבלת בפרישתך מהעבודה אצלנו. הננו שולחים לך בזה את השלמת כספי הפיצויים בסך 50,000 ש"ח. עמך הסליחה...

"זהו", מסכם מרדכי בהתפעלות. "אין כמו הרבי שליט"א מלך המשיח!".

המפתח לברכה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...