• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הרבי הציל את התינוקת: סיפור מופת מרגש

ההורים המודאגים עמדו נבוכים ומפוחדים אל מול מחלה גנטית נדירה ומסובכת עימה נולדה ביתם התינוקת. כשרק החליטו לקיים את עצת הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש - המחלה נעלמה כלא הייתה!
הרבי הציל את התינוקת: סיפור מופת מרגש
הרב שמואל זלמנוב, במרכז
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מספר הרב שמואל זלמנוב, שליח הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח בקישינב, מולדובה: מספר ימים לאחר ראש השנה האחרון, עברו אצלנו בבית חב"ד מספר חסידי ברסלב שהיו בדרכם חזרה לארץ הקודש לאחר ששהו בראש השנה בציון רבי נחמן באומן. אחד החסידים ניצל את ההזדמנות וסיפר לכל הנוכחים סיפר מופת מיוחד שאירע לו אישית (השם המלא שמור במערכת והפרטים אומתו מול בעל הסיפור):

האברך היקר מתגורר בירושלים, שם הוא שוקד על התורה ועל עבודת השם. בחודש חשוון בשנה שעברה, תשפ''א, נולדה לו בשעה טובה בתו השניה במזל טוב. השמחה היתה רבה! ילד חדש בבית פותח צינורות חדשים של ברכה ושפע לכל המשפחה!

אך השמחה הגדולה עומעמה ונחלשה זמן קצר לאחר הלידה. אחד הפרופסורים הבכירים שראה את התינוקת מיד לאחר הלידה היה רציני ומודאג. "אני חושש שהתינוקת שלכם סובלת מתסמונת נדירה, 'תסמונת נונאן' שמה, הגורמת להפרעה חמורה בהתפתחות הגופנית. למעשה זוהי מחלה גנטית שגורמת לסוג של גַּמָדוּת", אמר הפרופסור בהבעת חמלה. "אני ממליץ לכם לא לזלזל בנושא וללכת לעשות בדיקות מקיפות לאבחון המחלה בצורה מדוייקת".

ההורים המודאגים ראו אכן שרגליה של התינוקת הצעירה קצרות מידי ואילו ראשה גדול מידי. הם יצאו משערי בית הרפואה כשהם מרגישים כי אבן כבדה נוספה על ליבם. זוג הורים צעירים שמהיום יאלצו להתרוצץ מרופא לרופא ומבדיקה לבדיקה בכדי למצוא מזור למחלתם הנדירה של בתם הקטנה...

האב הטרי חש צורך עז בברכה של צדיק שתיתן לו ולזוגתו כוחות נפשיים להתמודדות עם המצב; במישהו שיוכל באמת להבטיח לו שהכל יהיה בסדר ולתת לו ולזוגתו כוחות של אמונה. והוא גם ידע איפה לחפש את הברכה וההכוונה מהצדיק – בספרי האגרות קודש של הרבי שליט''א מלך המשיח.

בעזרת אחד משכניו שהינו חסיד חב"ד, העלה אברך את שאלתו על הכתב - האם ללכת כדרך הטבע ולעשות את כל הבדיקות והטיפולים המומלצים על-ידי הרופאים, או לסמוך על בורא עולם שיביא לרפואת התינוקת למעלה מדרך הטבע. כשהכניס את מכתבו בין דפי האגרות קודש, ראה מיד את תשובתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח: "בנוגע להדלקת נרות שבת-קודש ויום-טוב דהבנות תחיינה – לנהוג משתגענה לחינוך ובברכה. וראה שולחן-ערוך אדמו"ר הזקן אורח-חיים ריש סימן שמ"ג". המסר היה ברור. הוא וזוגתו קיבלו מיד את ההחלטה להדליק עם הילדה נרות-שבת-קודש מיד כשתגיע לגיל חינוך.

מכאן ואילך מצבה הבריאותי של התינוקת 'הסתדר' באופן על טבעי. בבית הרפואה 'שערי צדק' בירושלים המליצו הרופאים לקחת דגימה מהגנים של התינוקת ולשולחם למעבדה, שם יוכלו לקבוע בבירור את סוג המחלה ואת דרכי הטיפול. משך חצי שנה היתה דגימת הגנים במחקר רצוף במעבדה, בסיומם נקראו ההורים לבית הרפואה לשמוע מהפרופסור הבכיר את מסקנות בדיקות המעבדה:

"אני שמח לבשר לכם, שלאחר מחקר ממושך הגענו למסקנה הברורה כי לבתכם אין שום מחלה! התינוקת בריאה לחלוטין ובעזרת השם תגדל ותתפתח כילדה רגילה לכל דבר"... ההורים המאושרים עמדו נדהמים ונרגשים מול מילותיו הברורות של הפרופסור. הם ידעו שהמחלה דווקא כן היתה, אך נעלמה באורח מסתורי בעקבות ההחלטה הטובה של הוריה שבעוד שנים בודדות תדליק בתם נרות שבת...

כיום ראשה ורגליה של התינוקת הגיעו לגודל רגיל וטבעי והתינוקת החמודה כבר מתחילה לרוץ בשתי רגליה כדרך כל התינוקות.

שכנוע מגבוה

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...