• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הדולר המיוחד שניתן "לברכה לרפואה ותתני למי שצריך"

היה זה לאחר ארבעים יום! בהם הייתה ב"קומה". לרופאים היה קשה לעכל זאת, בפרט שהיא התעוררה כשזכרונה פועל במיטבו. קשה לתאר את פרץ השמחה לרגל הנס הגלוי • הרב ניר גבריאל בסיפור מיוחד על כוחו של "דולר ברכה" שנתקבל מהרבי מלך המשיח שליט"א מתוך "שיחת הגאולה" גליון מס' 1184 • הסיפור המלא
הדולר המיוחד שניתן "לברכה לרפואה ותתני למי שצריך"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

היה זה לאחר ארבעים יום! בהם הייתה ב"קומה". לרופאים היה קשה לעכל את את זה, בפרט שהיא התעוררה כשזכרונה פועל במיטבו. קשה לתאר את פרץ השמחה לרגל הנס הגלוי • הרב ניר גבריאל בסיפור מיוחד על כוחו של "דולר ברכה" שנתקבל מהרבי מלך המשיח שליט"א מתוך "שיחת הגאולה" גליון מס' 1184 • הסיפור המלא

היה זה בשלהי חודש מרחשון השנה, מספר הרב ניר גבריאל ראש ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בשכונת פלורנטין בת"א, כאשר זוג מכרים שלנו ר' הלל מנגר ואשתו ביקשו להפגש איתי.

התברר שאצל בת משפחת מכרים שלהם התרחש אירוע בריאותי חמור. והיות ושמעו שיש בידי דולר ברכה מיוחד, באו לשאול אם יוכלו לקבלו לעבורה.
הסכמתי בהחלט, תוך שאני מדגיש שאכן הדולר ניתן מידו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח לאחת המקורבות שלנו, תוך שהוא מציין שזהו "לברכה לרפואה ותתני למי שצריך".

ומאז אכן היו כבר כמה וכמה מופתים באמצעותו. מהם שמעתי פרטים ראשוניים על המקרה המצער. מאוחר יותר שמעתי מהאמא את
שארע לבתה.

"בתנו הגיעה בערב חג הסוכות לבית הרפואה תל השומר לקראת לידה ראשונה. בבוקר החג היא איבדה לפתע את ההכרה, הצוות הוזעק כולו לחדרה. הרופאים זיהו שהיא מאבדת דם וניסו להתגבר על כך. ואז התרחש נס ראשון, כאשר תוך כדי הטיפול בה, הגיעה לחדר מיילדת שהצליחה ליילד אותה כשהיא בחוסר הכרה, ונולדה בת שתחי' למזל טוב. אלא שבתנו נותרה מחוסרת הכרה.

רק אח"כ עדכנו אותנו הרופאים כי בתנו נפגעה מ"תסחיף מי שפיר" (חדירת מי שפיר למערכת הדם של האם) והוגדרה במצב של "קומה". הרופאים הבהירו שבמצב זה אין להם הרבה מה לעשות. הבנתי שעיקר הנטל יהא מוטל מעתה עלינו. להרבות בתפילה ולהוסיף בזכויות עבורה.

התחלנו לפנות לכל מי שרק חשבנו שיכול לעזור. פנינו באמצעות הרשתות החברתיות ובקשנו שיתפללו ויוסיפו במעשים טובים, אכן הייתה היענות מדהימה.

כך חלף כחודש ימים, כשהיא שוכבת במצב של "קומה" ללא כל שינוי לצערנו, עד שהובא לחדרה ה"דולר ברכה לרפואה" שהוצב מעליה עם תמונתו הקדושה".

ממשיך הרב ניר "חלף כשבוע מאז שנתתי את הדולר ברכה עבור היולדת, כאשר פנו אלי ובקשו את הדולר ברכה, עבור חולה אחר שהיה במצב מאוד לא פשוט.

הודעתי למשפחה שאגיע בעצמי לקחת את הדולר ברכה על מנת להעבירו לחולה השני. ואז בהגיעי התרחש דבר מדהים, היולדת התעוררה! הכרתה חזרה אליה לחלוטין ועד שאפילו בתוך זמן קצר היא קמה על רגליה.

היה זה לאחר ארבעים יום!! בהם הייתה ב"קומה". לרופאים היה קשה לעכל את את זה, בפרט שהיא התעוררה כשזכרונה פועל במיטבו. קשה לתאר את פרץ השמחה לרגל הנס הגלוי.

מאוחר יותר האמא ספרה לי, שנהגה לעמוד לא אחת מול התמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח, להתפלל ולבקש שוב ושוב את רפואתה השלמה של בתם.

לאחר שחזרתי מכינוס השלוחים אצל הרבי שליט"א מלך המשיח בניו יורק, חיכתה לי הזמנה לסעודת הודיה שארגנו הורי היולדת. בסעודה שהתקיימה בט"ו בשבט, בנוכחות רבנים והמשפחה המורחבת, ספרה האם את שרשרת הניסים שליוו את רפואתה של הבת, עד לשלב הדולר ברכה.

בשלב זה כשהתבקשתי לדבר, דברתי על גודל הנס וכן סיפרתי על הרבי שליט"א מלך המשיח, ובצורך לבטא את ההודיה לה' ע"י הוספה בלימוד תורה נגלה וחסידות ובמעשים טובים לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.

האישה החרדית זעקה בהתרגשות: "איך הוא יודע?"

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...