• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

לתרום לקרן ההצלה

"הגיע הזמן להחליף את קוצב הלב של הבת", מספר הרב אבי בן שמעון. כתבנו לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש, וקיבלנו תשובה "לתרום לקרן ההצלה". בדיוק אז קיבלנו בטל בקשה לתרום לקרן ההצלה עבור עשר משפחות חב"ד בצפת שביתם נשרף כליל. תרמנו, אבל ב'שניידר' קבעו לנו שהמנתח לא יהיה פרופ' פרנקל שמכיר את הילדה...
לתרום לקרן ההצלה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הגיע הזמן להחליף את קוצב הלב של הבת, מספר הרב אבי בן שמעון. כתבנו לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש, וקיבלנו תשובה "לתרום לקרן ההצלה". בדיוק אז קיבלנו בטל בקשה לתרום לקרן ההצלה עבור עשר משפחות חב"ד בצפת שביתם נשרף כליל. תרמנו, אבל ב'שניידר' קבעו לנו שהמנתח לא יהיה פרופ' פרנקל שמכיר את הילדה...

לחיות את ימות המשיח, פירושו גם שחיים עם הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח בחיי היום יום, כולל הוראות המתקבלות באמצעות האגרות קודש. מספר על כך הרב אברהם בן שמעון מעתלית, מנכ"ל עמותת "מיים חיים".
"השבוע עברנו רגעי מתח לא מעטים, החל הרב בן שמעון את סיפורו, במהלכה של התוועדות השבת שחלפה, שבת מברכים חודש מנחם-אב.
הכל התחיל עם לידתה של בתנו, נעמי אמונה מרים, לפני שבע שנים, כאשר התברר כי היא סובלת מבעיה מסויימת בלב, המצריכה השתלת קוצב לב.
בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, היא אכן עברה את הניתוח בבית הרפואה "שניידר" ע"י מומחה לניתוחי לב לילדים, פרופ' פרנקל. בניתוח הושתל לה קוצב לב, שאמור לתפקד כשבע שנים, שהסתיימו לפני זמן קצר.
על רקע זה יצרנו קשר עם בית הרפואה "שניידר", ולאחר סדרת הבדיקות הוחלט שהיא צריכה לעבור את הניתוח, אם כי הם יכלו לקבוע עדיין תאריך.
יצאנו מהרופא ברגשות מעורבים. מחד היה ברור שהילדה צריכה לעבור את הניתוח, אך עובדתית עדיין לא נקבע תאריך.
ואז לפתע, כמה דקות לאחר שיצאנו מהרופא, התקשרו ואמרו שיש תאריך לניתוח... מחר.
היינו דיי מופתעים והחלטנו לשאול את הרבי שליט"א מלך המשיח, האם לעשות את הניתוח מחר.
כתבנו באמצעות כרך אגרות קודש שהיה ברשותנו והתשובה הכילה הנחייה לתרום ל"קרן הצלה"... ו"יהא בהצלחה".
בעודי מהרהר לאיזו קרן הכוונה, אני מקבל הודעה טלפונית, אודות הקמת "קרן הצלה" לעשר משפחות חב"ד בשכונת כנען בצפת, שביתם נשרף כליל יום קודם לכן, כ"ב תמוז.

התקשרתי ל"קרן ההצלה" והודעתי את תרומתי הצנועה, וראינו במוחש כיצד תשובות הרבי שליט"א מלך המשיח מתואמות עם ההשגחה הפרטית:

למחרת, ביום שלישי כ"ד תמוז, הגענו בזמן לבית הרפואה שניידר, הילדה עברה את כל ההכנות, הוכנסה כבר לחדר הניתוח, כשמתברר לנו שהרופא המנתח לא יהיה הפרופ' פרנקל, אלא רופא אחר.
רצינו מאוד שפרופ' פרנקל יבצע את הניתוח, מכיוון שהוא זה שניתח אותה בפעם הראשונה הוא גם הכיר את הסיפור הבריאותי שלה. אך לנוכח הדחיפות לא יכולנו לשנות דבר והסכמנו.
ואז ממש לפני ההרדמה, התקבלה לפתע הודעה דחופה לחדר הניתוח, על ניתוח חירום שתלויים בו חיי אדם. רופא הודיע לנו שלנוכח זאת נאלץ לדחות את הניתוח לתאריך אחר.
כעת כבר היינו דיי מבולבלים. כתבנו באגרות הקודש והתשובה התקבלה בכרך ה' ע' קנד: "קבלתי הפ"נ (=פדיון נפש) ... והרופא מומחה, לא נתן לו לעת עתה מאומה לזה,
נכון הוא שהי' שיכנוס לרופא אחר מומחה, שע"פ התורה צריכים להתנהג גם בדרך הטבע..".
ואז לפתע דברים החלו להסתדר. קבעו לנו תור למחרת, כשבמקביל התבשרנו שפרופ' פרנקל, מי שעשה את הניתוח הראשון, הוא יעשה את הניתוח העכשווי.
אכן, למחרת ביום רביעי כ"ה תמוז, נערך הניתוח ע"י ה"מומחה" השני, כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, וכבר למחרת בערב, הודיעו שאנחנו יכולים לקחתה הבייתה, כהבטחתו הקדושה: ויהא בהצלחה".

קרן ההצלה לעשר משפחות בצפת: goo.gl/XQJ1Di

לימוד חווייתי לזירוז בניית המקדש

מי עשה את המהפיכה ברוסיה?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...