• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

50 שנה. האם הלקחים הופקו?

יובל אחרי מלחמת יום כיפור, הגיע הזמן להאזין לנביא האמת - הרבי שליט"א מלך המשיח, שצפה מראש את פרוץ הקרבות, קרא לפעול בחכמה ולכבוש את דמשק, ולשנות את המדיניות המתחשבת בדעת האומות
50 שנה. האם הלקחים הופקו?
מלחמת יום הכיפורים (צילום: לע"מ)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חמישים שנה, הם בדרך כלל זמן מספיק כדי להביט לאחור ולנתח את התוצאות. אך דומה כי במקרה של 'מלחמת יום הכיפורים' עדיין לא הופקו הלקחים.

כמו אז, כאשר הממשלה חששה מ'מה יאמרו הגויים' ובצעד שגרם נזק שאין כדוגמתו, נמנעה מגיוס המילואים מבעוד מועד, וחמור מכך, בהוראת ראש הממשלה, לא בוצעה תקיפת מנע שיכלה להביא לתוצאות שונות לגמרי, הרי שגם היום ממשיכים חברי הממשלה במדיניות המתחשבת בדעת האומות, במקום להציב בראש סדר היום, את בטחונם וחייהם של היהודים.

למרות שהמודיעין לא ידע להצביע מראש על המלחמה בצורתה המלאה, הרי שמי שהאזין לקריאותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בשבועות שקדמו למלחמה, הבין כי על הפרק עומדת מערכה כבידה שרק נס אלוקי יביא לנצחון. כינוסי ילדים בתפילות המוניות לשלומם של עם ישראל, היו מקצת מן הפעולות שנקט בהן אז, טרום המלחמה, בעוד כולם היו שאננים.

לכבוש את דמשק

מיד לאחר פרוץ הקרבות, פתח הרבי שליט"א מלך המשיח, במערכה שתוביל לחץ על הממשלה לאשר לצה"ל להמשיך ולכבוש את האוייב, הרבה מעבר לקוי הפתיחה באש בעוד ראשי צה"ל מקבלים הוראות חד משמעיות שאין לעבור את הגבולות שקדמו לפריצת המלחמה, קרא הרבי שליט"א מלך המשיח, באופן ברור וגלוי שיש לתת לצה"ל לכבוש את דמשק, רק כיבוש כזה יוביל לשקט מוחלט!

ולא רק בקריאות פומביות, גם במפגשים אישיים עם ראשי מערכת הביטחון, העביר הרבי שליט"א מלך המשיח, את הוראתו הברורה שיש להביא לכיבוש דמשק, מה שיגרום להם שלא להעז ולפתוח יותר במלחמה בעתיד. ראשי הבטחון בישראל שחששו מתגובת הרוסים, העדיפו שלא להשמע לעצתו, ואת התוצאות בהפיכת סוריה למדינה הפועלת ללא לאות כנגד ישראל - כולנו רואים עד היום!

יצויין כי גם לאחר פרוץ הקרבות, בעוד המידע זורם מהחזיתות ומצביע על סכנה חמורה לישראל, הרי שהרבי שליט"א מלך המשיח ניבא כי "בכל המלחמות שיהיו לעם ישראל עד לביאת המשיח - יסתיימו בנצחון ישראל", מה שאכן קרה בפועל, אך כאמור במחיר יקר מנשוא.

להפיק לקחים

חמישים שנה חלפו, והשאלה הנשאלת האם הלקחים הופקו, האם אכן אנו לא חוזרים על טעויות העבר. בנושא זה, חשוב להציב את השאלה המדוייקת, האם כיום נשמעים להוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח? האם המדיניות הישראלית אכן תואמת להוראות התורה?

אירועי השבועות והחודשים האחרונים מראים שיש עוד דרך ארוכה לתיקון כל הכשלים, לשינוי המדיניות ולהצבת הדרך הנכונה על ידי קובעי המדיניות. רק כאשר יוחלט, באופן הברור ביותר, לקבל את הדרך של הרבי שליט"א מלך המשיח, בכל התחומים, ובמיוחד בתחום השמירה על עם ישראל, אזי נבטיח אי שפיכת דם יהודי, כתוצאה ממדיניות כושלת המתחשבת באמירות העולם.

ביום הכיפורים עושים חשבון נפש, מתוך חרטה על העבר, ובעיקר מתוך קבלה טובה לעתיד טוב יותר. מכאן ולהבא ציות להוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בוודאי יזרז את התגלותו לעין כל. גמר חתימה טובה!

כשהשם בעצמו מברך את עם ישראל

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...