• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לומר את האמת מול כל העולם

מנהיגות אמיתית אינה נמדדת בסקרי דעת קהל, אלא במי שמסוגל לעמוד ולהוביל את העם קדימה לחוף מבטחים וקבלת ההחלטות הנכונות. הדרך הישרה היא היצמדות מוחלטת להוראות הבורא ולדברי התורה
לומר את האמת מול כל העולם
עולים חדשים. למצולמים אין שום קשר לנאמר בכתבה (צילום: MILNER MOSHE, לעמ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תארו לעצמכם עולם בלי ספינים. כן אותם תידרוכים המועברים לקורא והצופה התמים, הבטוח שהנה הוא נחשף למידע חדש, כזה או אחר, אך מטרת המידע, על שלל סוגיו, היא להטעות את מקבלה, על מנת להעביר מסרים אליהם מתכוון מחולל הספין.

במהלך השבועות האחרונים, לפני קבלת תוצאות הבחירות, אך בעיקר לאחריהם, מוצפת ישראל בספינים שונים, סביב המשא ומתן להקמת הממשלה. בעוד אזרחים רבים, האמינו בתום ליבם כי הצבעתם תבטא את עמדותיהם, כפי שבאו לידי ביטוי בדברי המועמדים השונים, הרי שבפועל, תהליך הרכבת הממשלה, מגלה, כי לא כל ההבטחות אכן עומדים להתממש.

התשובה הטבעית למצב זה, הוא שיש ללמוד להתפשר, אי אפשר לרצות את כולם, וכאשר מקימים ממשלה, המורכבת ממספר רשימות, יש צורך לאזן בין הצרכים של כולם, ולכבד את שאר התושבים, כך שהבטחות לא ניתן לממש. והאזרח התמים שואל את עצמו, אז למה הבטחתם? בשביל זה נועדו הספינים, הצהרות וידיעות שונות ומשונות, המסיטות את תשומת הלב מהענינים החשובים, ומפנים את המבט לנושאים ורעיונות אחרים לגמרי.

מנהיגות מסוג אחר

במקביל, גם באופוזיציה המסתמנת לא נפסקים הספינים. חצאי אמיתות, משולבות עם כותרות בומבסטיות, ומעניקות לרגע תחושה שהנה הקיץ הקץ וכל התחזיות השחורות מהם הזהירו לפני הבחירות, אכן עומדות להתממש. הנה מגיעה הממשלה הבאה, ותשנה את כל המציאות המוכרת לנו לבלי הכר, כאשר לכולם ברור שמדובר בהבלים. אדרבה, הלוואי והיו קמים כאן אנשים אמיצים המסוגלים להצמד לאמת המוחלטת ולחולל שינויים מרחיקי לכת.
הגיע הזמן להזכיר לאלו כמו לאלו, אשר מנהיגות אמיצה, אינה כזו המודדת את עצמה בסקרים יומם ולילה, אלא דווקא כזו המסוגלת להציב יעדים ברורים, לעמוד בהם, ולהוביל אחריה את העם.

מנהיגים מהסוג שקמו לעם ישראל לאורך הדורות, כאלו שניווטו את הספינה בדרך הנכונה, כאלו שחיברו את העם אל הבורא, וידעו לנתץ דעות כוזבות ומקסמי שווא. כאלו שידעו להבהיר כי הדרך הנכונה היחידה, היא דרך התורה, הדרך של היצמדות מוחלטת להוראות הבורא, גם כאשר עמדו מולם נביאי שקר, שהצליחו להטעות את העם. זו מנהיגות אמת שהעם זקוק לה, לאורך כל הזמנים ובמיוחד בימינו.

לא שמעו לזעקה

השבוע נחשף נתון מדהים לפיו 72 אחוז מהעולים לישראל בשנים האחרונות מוגדרים כגויים! כאשר זעק הרבי שליט"א מלך המשיח לפני יובל שנים והזהיר מהפרצה החמורה הקיימת בלשון החוק, שיאפשר הכנסת כמויות סיטונאיות של עמים אחרים וליצור תעשיה של התבוללות ועקירת הזהות היהודית עליה מסרו אבותינו את נפשם, לא שעו אז חברי הכנסת לזעקותיו והעדיפו למסמס את ההזדמנויות לשינוי החוק. כעת משנוכחים כולם לראות עד כמה צדק, הרי שבוודאי, יקבלו על עצמם ביתר שאת, להקשיב לכל הוראותיו ובעיקר בשליחות היחידה המוטלת עלינו - קבלת פני משיח צדקנו, תיכף ומיד ממש.

המסקנה של כינוס השלוחים העולמי

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...