• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

זכות השיבה שמורה לעם ישראל

פעם אחר פעם, מנסים שונאי ישראל לפגוע בלגיטימיות של עם ישראל כבעליה היחידים של הארץ הקדושה. הדרך היחידה להתמודד מול טענות שקר אלו, היא התשובה: כך נאמר בתורה שניתנה מאת הבורא
זכות השיבה שמורה לעם ישראל
לראות גאולה בעין הסערה. ברחבי העולם ממשיכות להתחולל סופות ענק. אירועי הצפת מים מבשרות על הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מעשיה עממית מפורסמת, מספרת על אותו אדם, שהיה ברשותו חמור לצורך הובלת משאות, ומזה הביא את פרנסתו. אלא שכאשר הגיעה תקופה בה פרנסתו הצטמצמה, חיפש הבעלים דרכים לחסוך בהוצאותיו, והגיע למסקנה כי החמור אוכל יותר מידי, בשלב ראשון הוא החליט לצמצם את מזונו במעט. למרבה הפלא, למחרת החמור השכים קום, ויצא לעבודתו כרגיל, ללא שהורגש עליו צמצום המזון. לאחר מספר ימים, משראה בעל הבית כי צמצום האוכל לא הוריד בתפוקת העבודה, החליט לצמצם בעוד מעט את המזון וגם הפעם לא ניכר שינוי בעבודתו של החמור, כך חזר ונשנה הדבר מספר פעמים, עד לאותו יום שבשעת הערב הוא לא הניח לפני החמור אפילו לא פירור אחד לאכילה "כך אוכל לחסוך הכי הרבה", חשב בעל הבית. למחרת כאשר הגיע הוא להעמיס את החמור ליום עבודה נוסף, גילה כי החמור פשוט מת במהלך הלילה. "חבל, חשב לעצמו אותו אדם, עד שהרגלתי את החמור שלא צריך בכלל אוכל - הוא מת".

הבדיחה על חשבוננו

מעשיה נאה ואולי אפילו מעלה היא חיוך, אלא שהפעם הבדיחה היא עלינו... מידי כמה שעות או ימים מתפרסמים עוד רעיונות משונים מבית היוצר של הממשלה הנוכחית, ונדמה כי נשברים כל השיאים בזה אחר זה. רק בשבוע שעבר פורסם כי ראש הממשלה החליפי, הסכים לבדוק הקמת שני ישובים לערבים על גבול הלבנון, צעד שמשמעותו הוא פתיחת 'זכות השיבה' בפני כל אלו המבקשים להשתלט על ארץ הקודש ולהוציא מכאן אותנו, בני ישראל, בעלי הבית האמיתיים על ארץ ישראל.

בהשגחה פרטית, השבוע יציינו את יום כ"ה בסיון, יום בו ניצח גביהה בן פסיסא, בתקופת התנאים את אלו שהתיימרו לבקש בעלות על ארץ ישראל. היה זה בויכוח שהתנהל אצל המלך אלכסנדר מוקדון, כשבאו לפניו בני כנען בטענת בעלות על הארץ, כשהם מביאים הוכחה מהתורה בה נאמר כי הארץ היתה ארצו של כנען עד לכיבושה על ידי ישראל. גביהה בן פסיסא שייצג את החכמים בויכוח, הביא לפני אלכסנדר מוקדון הוכחה מהתורה, בה נאמר כי כנען הינו עבד לאחיו, ומשכך שייכת הארץ בצדק לבעליה.

בני כנען ששמעו על תשובתו, הניחו את כל שדותיהם וברחו להם, מחשש שהמלך יצווה עליהם להפוך להיות עבדים של היהודים, וכך נהנו בני ישראל מכל הפירות והירקות שנותרו מאחורי הבורחים. אותה שנה היתה שנת שמיטה (כמו השנה הנוכחית), והיהודים שלא עיבדו את אדמתם כציוויי התורה, זכו לקבל סיוע משמים.

הדרך היחידה

ואכן, כך היא הדרך היחידה להתמודד מול טענות כוזבות אלו, הנשמעות חדשות לבקרים, כאילו ואנחנו כובשים בתוך ארצנו. אין לנו להסתמך על החלטות של אומות זרות כאלו ואחרות, אלא לומר את האמת היחידה - והיא שהארץ הובטחה לנו בתורה הקדושה. תשובה ניצחת זו, היא הסותמת את הגולל מעל כל טענות השקר, כאלו ואחרות, ומביאה לכך שאפילו הם, המודים באמיתות התורה, יאמרו שאכן טענתנו לבעלות על הארץ היא הנכונה. בכל הפעמים בה העמידו טענה זו, הסכימו לכך אומות העולם. זו הדרך לפעול, כך מורה הרבי שליט"א מלך המשיח, מהרה יתגלה לעין כל, בגאולה האמיתית והשלמה.

מעכשיו, יהיה רק טוב לעם ישראל

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...