• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מה אתם יראים? הגיע זמן הגאולה!

גם ברגעים אלו, אין מה לחשוש ומה לדאוג, אנו הובטחנו בנבואה ברורה כי הנה מגיעה הגאולה האמיתית והשלימה וכעת כל העולם כולו מסייע לכך. זה הזמן לקבל פני הרבי שליט"א מלך המשיח.
מה אתם יראים? הגיע זמן הגאולה!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הימים, ימי סיום חודש אדר, עם ישראל מצפה בקוצר רוח לחזות בהשלמת פעולת מסירותם ולראות את משה רבינו מגשים את המטרה הנעלית - משכן להקב"ה פה למטה בעולם. אלא, שהמשימה נראית כלא עומדת להסתיים. לצערו של העם משה עומד מידי יום מקים ו...מפרק את המשכן. והנה, עומדים הם כבר בראש חודש ניסן ועדיין לא רואים הם את הסוף...
אומר המדרש, שמצבם של בני ישראל, באותו יום דמה לבני העיר שקיבלו הוראה מהמלך להתכונן לבואו והתכוננו נרגשות לכניסתו בשער העיר, אך בעומדם מאוכזבים שעדיין לא בא, נכנס המלך בסתר לעיר, שלח הכרוז לפניו לאמר: אל תצעקו, שכבר באתי לפלטרין. כך אמר להם הקב"ה: מה אתם יראים, כבר באתי לגני.
מצב עם ישראל כיום, על סף הגאולה האמיתית והשלימה, דומה למצב זה, מחד אנו שמענו והובטחנו כי "הנה זה משיח בא", אך בנתיים אנו עומדים וממתינים בקוצר רוח לראות בהתממשות הנבואה. עלינו לדעת בוודאות כי כל נבואותיו הטובות אינן חוזרות ריקם, כל היוצא מפיו יעשה וכך קורה בפועל ממש - אנו חיים בימות המשיח וכל התהליכים בעולם הינם חלק מהתוכנית האלוקית.
גאולה בעולם - עכשיו
השבועות האחרונים ובמיוחד הימים האחרונים, מעמידות את העולם בפני מצב שכמותו לא היה. לאיש אין כעת ספק שהעולם משתנה לחלוטין לנגד עינינו, אלא שלא כולם יודעים לפרש שינויים אלו. על כך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח: שכיום "בעולם עצמו רואים את הנסים והנפלאות שמתרחשים בפרט בשנים האחרונות – כבר הגיע הזמן, שהגם שצריך להיות ענין שלמעלה ממדידה והגבלה – נסים ונפלאות, עד לנסים ונפלאות דגאולה האמיתית והשלימה – הרי זה חודר גם בטבע העולם, שהעולם עצמו מסייע לצמיחת הגאולה".
כעת, לנוכח ההתרחשויות בעולם, כאשר רבים נבהלים לנוכח התחזיות, מוטלת עלינו שבעתיים המשימה להביא את בשורת הגאולה לכל אחד ואחת.
יש כתובת
יהודים יקרים. אל תחששו! כל אחד יכול כעת לפנות ולקבל את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בכל המצטרך לפרט ולכלל. צרו קשר כעת עם החב"דניק הקרוב אליכם או הכנסו לאתר האגרות-קודש igrot.com וקבלו בעצמכם את ברכתו הק'.
מה שנותר לנו הוא רק לקבל את פני משיח צדקנו בפועל ממש, ולעשות את כל ההכנות הצריכות לכך כולל הערכות לקראת חגיגות יום הולדתו בי"א ניסן שיחול בעוד כשבוע וחצי, לצד דאגה ונתינה לכל יהודי שיהיה לו כל הצריך והדרוש לחגוג את חג הפסח כראוי. רבים הם הצריכים לכך במיוחד בתקופה זו ועלינו מוטלת האחריות לדאוג לכך, כולל מצות שמורות עבודת יד, עליהן נאמר בזוהר כי הן "מאכל הרפואה", שיביאו תוספת רפואה לכל אחד עדי הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

אפשר לטפל בחיידק האלים

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...