• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הגענו לשלב ההתגלות

כך קובע הרבי שליט"א מלך המשיח "בימינו אלו נתבטלו כל המניעות והעיכובים כו', וכיון שכן, ישנה (לא רק המציאות דמשיח, אלא) גם ההתגלות דמשיח, ועכשיו צריכים רק לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש" • מאמר המערכת מתוך גיליון שיחת הגאולה 1268 • לקריאה.
הגענו לשלב ההתגלות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כדי להדגים את רשעותם של אנשי סדום, מספרת הגמרא על מה שקרה לאליעזר, עבדו של אברהם אבינו, כשהגיע למקום. אחד הסדומאים, זרק לעברו אבן ופצע אותו, בעוד דמו ניגר תבע אליעזר את הזורק לבית המשפט המקומי בבקשו צדק. אלא שהשופט, נאמן לחוקי סדום חייב את... אליעזר בתשלום לזורק האבן באומרו "הלא הינך צריך לשלם לו בעבור הקזת דמך" (הליך רפואי מוכר באותם ימים).

מתברר, שגם כיום יש מי שמנסה ללמוד מאותו שופט ואולי אפילו לשכלל שיטות אלו. פרוטוקולים שפורסמו השבוע מתוך דיונים בבית הלבן בוושינגטון, חשפו את דעתו הנחרצת של מר טראמפ על האווילות בה אוחזת הממשלה הנוכחית. היה זה לפני מספר חודשים כאשר התקבלה באמריקה בקשה ישראלית להעביר סכום של 12 מליון דולר לרשות הפלסטינית, זאת בשעה שדוברי הממשלה זעקו מול המיקרופונים כי הם יעצרו כל תקציב לאותה "רשות" המעודדת ומעניקה סכומים נכבדים למחבלים הנתעבים.

שהוא ישלם...

על פי הדיווח שפורסם השבוע, הגיב מר טראמפ לבקשתו של ראש הממשלה להעברת הכסף לערבים (בניגוד להחלטת הממשל בארה"ב לעצירת הכספים): "אם זה כל כך חשוב לנתניהו, אז שהוא ישלם לפלסטינים 12 מיליון דולר"...

מתברר כי בישראל יושבים אנשים, שאינם ממתינים להחלטות שופטי סדום, כדי לשלם לשופכי הדמים, אלא מקדימים אותם ואף מתחננים לאומות אחרות שישלמו כספים לאותם רוצחים ימ"ש.

בחזרה לסיפורו של אליעזר אז בסדום. כששמע את תשובת השופט, אליעזר לא היסס, ומיהר להרים אבן ולפגוע בשופט, בעוד הלה מגלה כי הינו שותת דם מעוצמת הפגיעה, הציע לו אליעזר כי את הסכום שכבוד השופט חייב לו כעת בעבור הקזת הדם, יעביר ישירות לפוגע הראשון ובכך פתר את עצמו מתשלום הזוי זה.

גם כיום עלינו ללמוד מפקחותו של עבד אברהם, הגיע הזמן ללמד לקח מתאים את כל מי שפועל כדי לפגוע בנו.

יש פתרון

ואין צורך להרחיק אלפי שנים אחורה, כדי ללמוד מהי התגובה הנכונה. הרבי שליט"א מלך המשיח, הזהיר מראש מתוצאותיה ההרסניות של העמדת ממשלה המוכנה לנהל מו"מ עם הערבים, וקבע כי עצם העמדתו של אדם שכזה, הרי זו סכנת נפשות.

בעוד רבים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים לבעיית הרכבת הממשלה, מתברר שהתשובה נאמרת מפי קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח: "בימינו אלו נתבטלו כל המניעות והעיכובים כו', וכיון שכן, ישנה (לא רק המציאות דמשיח, אלא) גם ההתגלות דמשיח, ועכשיו צריכים רק לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש". עבודה זו, המוטלת עלינו צריכה להעשות מתוך שמחה, באופן הסוחף את כל סביבתנו ומביא לתוצאות ממשיות - הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

מאמר המערכת מתוך גיליון שיחת הגאולה 1268.

לקראת קבלת שלשת הארצות

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...