• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כשהטורקי ממולדובה מכריז ׳יחי׳

השפעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח על כל אנשי הדור, באה לידי ביטוי גם אצל חליל, אזרח מטורקיה, שבעבר עבד בישראל, למד עברית, וכיום מסייע לשלוחים במולדובה בהפצת משיח
כשהטורקי ממולדובה מכריז ׳יחי׳
חליל קרבולוט, עם סמל משיח על משאיתו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במספר הזדמנויות מדגיש הרבי שליט"א מלך המשיח, כי לא רק שדורנו הוא הדור האחרון של הגלות והדור הראשון של הגאולה, ולא רק שבני ישראל השלימו את כל עבודתם הדרושה וכעת הם מוכנים לבוא הגאולה, אלא אפילו עמי העולם שאינם יהודים – גם הם מוכנים כבר לביאת המשיח והגאולה. עובדה זו קשורה כמובן באופן מעשי לחשיבות הפצת שבע המצוות של בני נח, שכן כאשר הגוי מבין כי עליו להאמין בבורא העולם ולקיים את מצוותיו, הוא יוכל בקלות להאמין במשה עבדו – נשיא ונביא הדור, הלא הוא הרבי שליט"א מלך המשיח, ובבשורת הגאולה אותה משמיע.

מכריז בדביקות

דוגמה טובה לכך משמש חליל קרבולוט, גוי טורקי שהפך לחסיד נלהב של הרבי שליט"א מלך המשיח. מי שיפגוש אותו בפעם הראשונה וישמע את הכרזת הקודש 'יחי אדוננו' יוצאת בדביקות מפיו, עלול לחשוב ברגע הראשון כי מדובר בחסיד מן השורה...

"תחום העיסוק שלי הוא ענף הבניה", הוא מספר, "ובמסגרת זו עבדתי במספר מדינות סביב העולם. במשך כמה שנים אף זכיתי לעבוד בארץ הקודש, שם גם למדתי לדבר עברית. בהמשך הגעתי לצרכי העבודה למולדובה, בה לבסוף קבעתי את מגוריי והקמתי את ביתי. לפני כשנה הפסקתי לעבוד כשכיר והקמתי חברה עצמאית לעבודות סלילה ופיתוח. לחברה החדשה קראתי בשם 'עקיבא', ולאחר הקמתה ביקשתי משליח הרבי שליט"א מלך המשיח שידאג לי למגנטי 'משיח' גדולים עבור משאיות ורכבי החברה".

מצטרף למאמץ

מאז ומתמיד אהב וכיבד חליל את העם היהודי, אולם לפני כשנה וחצי חלה בכך עליית מדרגה משמעותית. היה זה לאחר שפרצה המלחמה באוקראינה, אז היו עסוקים שליחי הרבי שליט"א מלך המשיח במולדובה סביב השעון באופן שאין לתאר בדאגה לאלפי הפליטים שזרמו למדינה. באחד הלילות הופיע פתאום חליל בבית חב"ד ושאל במה ניתן לעזור, לא לפני שנתן בעצמו תרומה יפה. הוא היה להירתם לטובת הפעילות האינטנסיבית שהתנהלה בקדחתנות ללא הפסקה, והעמיד לרשות בית חב"ד מיניבוס, באמצעותו נשלחו מידי יום מאות מנות של מזון כשר למחנות הפליטים שהקימו השלוחים ברחבי המדינה. הסיוע שלו לפעילות בית חב"ד לא פסק מאז. הוא מקפיד להגיע מידי פעם להתוועדויות ואירועים, ותמיד מכריז בקול גדול: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! 

ברכות וניסים

במשך הזמן נחשף חליל לאפשרות בקשת ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש'. מאז, מידי תקופה הוא קובע זמן לכך, ונוכח לראות בעצמו את הברכות מתקיימות. בהמשך לכך הוא אף מפרסם זאת לאחרים, לעיתים אף ליהודים שומרי תורה ומצוות, ומשכנע אותם שיפנו גם הם בכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח. 

את המופת הגדול ביותר חווה חליל על בשרו לאחרונה ממש, כפי שהוא מעיד על כך בהתרגשות: "שש שנים חלפו מאז נישואיי עם זוגתי, אך לא נולדו לנו ילדים. זמן קצר לאחר שהתחלתי לעזור ולסייע לפעילות ולפקוד את בית חב"ד בקביעות, זכינו לברכת השם, ורעייתי נפקדה. לפני כחודשיים נולד לנו במזל טוב בננו בכורנו, ובחרנו להעניק לו שלושה שמות – שמחה יוסף מענדל – כאשר השם האחרון הוא כשמו של הרבי שליט"א מלך המשיח כמובן. בעזרת השם נגדל אותו שיהיה חסיד ויקיים מצוות רבות ומעשים טובים, והעיקר שעוד הרבה לפני זה נזכה לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש".

גם בשיקגו בונים בית למשיח

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...