• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

במאבק כנגד ה'שלום' עם מצרים

מאבקו של הרבי שליט"א מלך המשיח כנגד הסכם ה'שלום' מול מצרים, קיבל בשבוע שעבר תזכורת מצמררת, באירוע הירי הקשה של החייל המצרי שרצח שלשה חיילים יהודיים הי"ד. סקירה על מלחמתו של מלך המשיח
במאבק כנגד ה'שלום' עם מצרים
חיילים מצריים באימונים מלחמתיים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אירוע הירי מהשוטר המצרי, בשבת האחרונה, ורציחתם באש של שלשת החיילים בגבול מצרים, הפנה את הזרקורים לנעשה בגבול הדרומי, שנחשב בעיני רבים לשטח הפרדה בין המדינות החתומות על הסכם שלום.

אלא שתגובות הצד המצרי לאירוע, וסירובם של ראשי המדינה לקבל את האחריות לפיגוע, מלמדות על התייחסות אוהדת לאירוע הנורא, מצד השלטון המצרים. תגובה זו מצטרפת לאוירה בכלי התקשורת במשך כל השנים, בהוראת השלטון, משמיצים את ישראל, וקוראים שלא לשתף עימה פעולה, ולחינוך בבתי הספר הרשמיים, בהם מלמדים את התלמידים כנגד ישראל.

די אם נזכיר את בעיית המסתננים שהשתלטו על דרום תל אביב ועל שכונות נוספות, בעיה שלובתה לפחות בחלקה על ידי הצבא המצרי, וחדירת עשרות אלפי המסתננים דרך הגבולות. לצד זאת ראוי לציין, כי לאורך כל השנים ממשיכים גורמים מצריים בהברחת חומרים מסוכנים ממכרים הפוגעים בבריאותם של תושבי ישראל, כל זאת תחת עינהם הפקוחה של השוטרים המצריים המוצבים בגבול ומשתפים פעולה עם בדואים מישראל.

שלום שלום ואין שלום

כל בר דעת המתבונן במצב הדיפלומטי בין תושבי המדינות מבין מיד כי לא מדובר כאן במצב שאפשר להגדיר אותו כ"שלום". אמנם ב"ה לא פרצה מאז מלחמה גלויה בינינו, אך לנוכח המחיר הכבד ששילמה ישראל אז, בויתורה על חבלי הארץ, על שדות הנפט, בעקירת אלפי תושבים מבתיהם, ובמיוחד על רקע הזרמת החומרים באופן בלתי פוסק לרצועת עזה, מעלים שאלות קשות על הצלחת ה"שלום".

הרבי שליט"א מלך המשיח, הזהיר מכך עוד לפני חתימת ההסכמים. למעשה מיד לאחרי הנצחון המפואר במלחמת ששת הימים, בעוד איש לא העלה על דעתו לוותר על השטחים, הכריז הוא על המאבק כנגד הרעיון.

לוחם מלחמות ה'

כמי שמתקיימים בו סימניו של מלך המשיח, שאחד מהם הוא "ילחום מלחמות ה'", הרי שמאבקו נושא אופי תורני הלכתי, לצד הבאת הדעה הבטחונית, האוסרת את מסירת השטחים מטעמי פיקוח נפש.

עוד לפני ביקורו הראשון של סאדאת, בישראל, התחיל הרבי שליט"א מלך המשיח להפציר בדחיפות ליישב את חלקי הארץ ולקבוע עובדות. לצד השיחות שנשא באותם ימים בנשוא זה, הוא אף כתב על כך לאישים שונים. וכך נכתב למר אורי צבי גרינברג: "אולי ידוע כבר למר ממה שדברתי במוצאי שבת קודש פרשת לך אודות ההכרח הגמור ליישב בבת אחת כל השטחים, על כל פנים אותם שיש עליהם ערעור מאומות העולם. ולדעתי ברורה, רק זו היא הדרך שיתיאשו שונאיהם של ישראל רחמנא לצלן ממזימתם הרעה".

איסור הלכתי

לאורך כל תקופת המשא ומתן צעק הרבי שליט"א מלך המשיח והזהיר מתוצאותיו. כאשר נחתם ההסכם שכלל הבטחה להקמת אוטונומיה ביהודה ושומרון ועזה, ניתן היה להבחין בסכנה לשנים הבאות.

אחד הדברים שעליהם מבסס הרבי שליט"א מלך המשיח את עמדתו הוא סימן שכ"ט בשולחן ערוך, ואמר שכל רצונם הוא ש"תהא הארץ נוחה ליכבש בפניהם". כמו כן דיבר על האיוולת שבויתור על שטחים שיש בהם בארות נפט, שיכולים לחזק בהרבה את מעמדה הצבאי והכלכלי של ישראל, ומסירתם ללא תמורה. הוא אף דרש שאלו שיכריעו על ההסכם לא יהיו הפוליטיקאים, אלא יתייעצו עם אנשי צבא האם מסירת סיני תזיק לביטחון.

בנוגע לתוכנית האטונומיה טען הרבי שליט"א מלך המשיח שעל ישראל לשלול את הרעיון משום שאטונומיה תהיה מנוף לדרישות ערבי יהודה ושומרון ועזה לכונן מדינה משלהם - מה שהתברר ברבות הימים כמדויק לחלוטין. כיום כבר כולם נוכחו לראות כי הפתרון היחיד הינו התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

ממתן תורה ועד התורה החדשה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...