• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

להשתמש בכישרונות להבאת המשיח

מאיר גאולה, העוסק בהפקת מוזיקה, ושר שירים בסגנון ראפ: "אני מוצא את זה נכנס הרבה פעמים בחיים שלי, ואני מאמין שאלוקים שם אותי במקומות הנכונים", הוא אומר. הוא מתייחס גם לחיבור שלו עם חב"ד בדרכו הייחודית לו
להשתמש בכישרונות להבאת המשיח
מאיר גאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התאריך כ"ח ניסן בלוח השנה היהודי הינו אחד הימים הממריצים ביותר להבאת הגאולה. ביום זה נשא הרבי שליט"א מלך המשיח את השיחה, אותה כינה בהמשך 'השיחה הידועה', בה תבע ודרש "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש". יום זה הינו נקודת מפנה בכל הקשור לעשייה למען הגאולה, בכמות ובאיכות, עשייה אשר אינה מותנית בגיל / ידע או קריטריונים אחרים. לכל אחד ואחת ניתנו הכוחות והיכולות לנצל את הכישרונות להבאת הגאולה האמיתית והשלימה.

להרגיש את הגאולה

דוגמה כזו מראה מאיר גאולה, העוסק בהפקת מוזיקה, ושר שירים בסגנון ראפ. עוד לפני שהוא מספר על התחום המקצועי, הוא מתייחס לפן האישי ולשם המיוחד שהוא נושא: "נקראתי בשם גאולה על שם סבי. גאולה היא למעשה חופש ודרור. הכל משוחרר. בהשגחה פרטית גם זכיתי להיוולד בחודש הגאולה, חודש ניסן, עשרה ימים לאחר יום ההולדת של הרבי שליט"א מלך המשיח בתאריך י"א בניסן. יום הולדתי חל בחג שביעי של פסח, בו התרחש נס קריעת ים סוף, יום של גאולה לכל הדעות".

"אני מוצא את זה נכנס הרבה פעמים בחיים שלי, ואני מאמין שאלוקים שם אותי במקומות הנכונים", הוא אומר. הוא מתייחס גם לחיבור שלו עם חב"ד בדרכו הייחודית לו, וכיצד הוא מרגיש כי הרבי שליט"א מלך המשיח המשיח נמצא איתו, מלווה אותו, משגיח עליו במקומות מסוימים ומסייע לו היכן שצריך.

שירים לבית חב"ד

במסגרת נסיעותיו בעולם הוא נפגש עם חב"ד במקומות שונים. "אני אוהב את היופי של חב"ד, ואת העובדה כי בכל מקום בעולם לשם אני מגיע אני יכול למצוא אצלם יהדות וכשרות", הוא מספר. "זו גם הסיבה שאני משתדל להיענות לבקשתם ולהניח תפילין בכל מפגש שלנו. אני עושה את זה ממקום של כיף ושל חיבור".

במקומות שונים בהם ביקר בבית חב"ד, אף רתם את הכישרון המוזיקלי שלו לטובת המקום. הוא חיבר שירים על החוויה וההרגשה הטובה שהמקום מעניק, ואף סייע בכך בגיוס תרומות להחזקת ופיתוח בית חב"ד. גם לגבי העתיד הוא מתכנן לשוב ולבקר בבתי חב"ד, וכמובן לעזור באמצעות כישרונו הייחודי לו זכה.

שנת 'הקהל'

חיבור מיוחד התרחש אצלו לאחרונה עם הרב חנוך לנג, חסיד חב"ד שיצר איתו קשר והחל ליזום שיתוף פעולה פורה בתחום המוזיקלי. "הוא פנה אליי והציע לי: 'אתה עושה ראפ, אני כותב שירים, בוא תשיר מה שאני כותב'. נפגשנו ועברנו על החומרים, ואכן התחלנו להוציא שירים מידי שבועיים-שלוש. חנוך כותב כל פעם על הנושא שהרבי שליט"א מלך המשיח מדבר, יש לנו שיר 'בעל הגאולה' על אדמו"ר הזקן שיצא ממאסר, יש לנו שיר על 770, ויש גם שיר חדש 'נרות שבת' שצריך לראות אור בקרוב. אני מאוד אוהב את זה ומתחבר לכך. אני שמח שאני עושה את זה, ולפעמים גם פשוט שומע להנאתי את המוזיקה שאנחנו עושים", הוא מספר.

גולת הכותרת היא השיר על שנת 'הקהל' שהם הוציאו לפני כמה חודשים. מילות השיר מפרטות באופן הפרקטי ביותר כיצד ניתן לקיים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח ולבצע כינוסי 'הקהל' בכל התכנסות שהיא, במסגרת המשפחה, בעבודה, ובכל הזדמנות, ואילו הפזמון חוזר ומשנן למאזינים את מילות הפסוק "הקהל את העם האנשים הנשים והטף . . למען ישמעו ולמען ילמדו ויראו את השם". זוהי כמובן הכנה טובה וראויה למעמד 'הקהל' הגדול ביותר, שיתקיים תיכף ומיד ממש בהשתתפות כל עם ישראל בבית המקדש השלישי בירושלים, עם הרבי שליט"א מלך המשיח בראשנו.  

כל אחד שליח להביא את המשיח

סיום הרמב"ם שחל במוצאי שושן פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...