• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

תובנות שהובילו למסקנה: המשיח כבר כאן

מאות כבר נחשפו לשיעוריו המועברים ברשת האינטרנט, על שיחות הדבר מלכות. מה עומד מאחורי דמותו של הרב יצחק ברקת, שעבר מספר תהפוכות בחייו עד שהגיע לדרך האור והתקרב אל נשיא הדור - ראש בני ישראל, שהאיר לו את דרכו והביא אותו להכרה ואמונה במציאות האמיתית
תובנות שהובילו למסקנה: המשיח כבר כאן
הרב יצחק ברקת נואם ב'עצרת גאולה ומשיח'
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

קורה לעיתים כי אדם חי במציאות מסוימת, אך הוא אינו מבחין בה. זו היא המשמעות של הדברים אותם אומר הרבי שליט"א מלך המשיח מספר פעמים: "כעת צריך רק לפקוח את העיניים, ואז יראו וירגישו את הגאולה האמיתית והשלמה בפועל ממש". מציאות הגאולה כבר קיימת בעולם, אך אנשים העסוקים במרוץ החיים ובהשגת מטרות שונות, לא תמיד יכולים להבחין בכך. כאשר 'פוקחים את העיניים' ומתבוננים במציאות שסביבנו, ניתן להבין ולהכיר בכך.

ממחשבה למעשה

ההכרה במציאות הגאולה השוררת בעולם, מחזקת באופן ישיר כמובן את קיום התורה והמצוות, ואף גורמת להתחיל לשמור אותן. אחד מאלו שיכולים להעיד על כך הוא ר' יצחק ברקת מבני ברק. הוא נולד למשפחה בעלת שורשים עמוקים בחסידות, וגדל בירושלים. בילדותו למד והתחנך בבית ספר המשתייך לחוג הדתי לאומי, אך במהלך השנים שלאחר מכן זנח את דרך התורה והמצוות. כך חי במשך תקופה לא קצרה, עד לפני קרוב לעשור.

"ראש בני ישראל מוצא את האופן להאיר לכל יהודי ויהודי את הדרך", הוא אומר, מניסיון אישי. בנקודה מסוימת בחייו הוא פשוט החל לחשוב על הרבי שליט"א ועל תפקידו כמלך המשיח, והגיע לתובנות שהניעו אותו לשינוי אורח חייו. כיום הוא עוסק בפיתוח אפליקציות, ומקדם כמה רעיונות בתחום זה לזירוז הגאולה.

זה המשיח

"כאשר שומעים את הניגון 'אני מאמין בביאת המשיח', שהלחן שלו חובר ברכבת מגטו ורשה למחנה ההשמדה טרבלינקה, זה מעורר מאוד את הרגש, וגם את המחשבה. אמרתי לעצמי 'אם אני הייתי שם בוודאי שגם הייתי כזה, מאמין בביאת המשיח ומבקש אותה בכל ליבי'. אבל אז אט אט עלתה בי ההבנה שאכן הקדוש ברוך הוא קיבל את התפילות והזעקות של אותם שישה מיליון יהודים שעלו על המוקד. הם ביקשו משיח, וזמן לא רב לאחר מכן הגיע הרבי שליט"א מלך המשיח ואמר 'באתי' (במילה זו נפתח מאמר החסידות שבאמירתו הוא קיבל על עצמו את ההנהגה)", אומר ברקת.

הוא מתאר כיצד דמות המשיח אותו יהודי רואה בעיני רוחו, קורמת לפתע עור וגידים ותואמת בדיוק לאישיותו של הרבי שליט"א מלך המשיח: "מה אנחנו מצפים שיעשה המשיח? שיהיו לו 5,000 שגרירים בכל הגלובוס, שהוא ידאג לכל יהודי, שיזמין אותך לליל הסדר, שידאג לך להנחת תפילין בקצה העולם, שהוא יניע את העולם לתקופה שיש בה רק טוב, ופתאום אתה קולט שזה בדיוק מה שעושה הרבי שליט"א מלך המשיח. אז נכון, אמנם השלוחים עדיין לא מסתובבים עם דרכון דיפלומטי של 'מלכות בית דוד', אבל אנחנו בהחלט צועדים לעבר חזון אחרית הימים".

קודם גאולה ואז תשובה

לפני כשנתיים הוא החל להעביר שיעור שבועי ב'דבר מלכות' ביישוב אחיעזר, כאשר מידי שבוע השיעור מצולם ומתפרסם גם בYouTube. "כאשר לומדים את השיחות והמאמרים של הרבי שליט"א מלך המשיח מתוך נקודת מבט שמלך המשיח מדבר כאן, הדברים מקבלים משמעות עמוקה יותר, וגם פועלים עמוק יותר", הוא אומר, ומשתף בחלק מהתובנות:

"הבחנתי שיש מקומות בהן מופיע הציטוט המפורסם 'לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה' כאשר קודם כתוב 'לגאולה' ורק לאחר מכן 'לתשובה', כלומר לא רק חזרה בתשובה מביאה לגאולה, אלא הכרה בגאולה מחזירה בתשובה. זה מסתדר גם עם דברי אדמו"ר האמצעי כי ישנם יהודים שרק שופרו של משיח יחזיר אותם בתשובה. כל רב יגיד לך שתפילין זו מצווה חשובה, אבל מי יעמיד צבא שלם של אנשים בכל פינה בעולם שירדפו אחריך עם תפילין? מתוך ההבנה הזו אתה כבר לא יכול שלא להניח תפילין. ברגע שמבינים שמשיח כבר כאן, זה עסק שונה לגמרי".  

הבחירות לנשיאות הובילו אל הנשיא האמיתי

סיום הרמב"ם שחל במוצאי שושן פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...