• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אמונה ושמחה בעצרת הגאולה

הדי העצרת שהתקיימה לרגל ג' תמוז באמפי בת ים, מסרבים לגווע. האלפים שנטלו חלק באירוע, ויחד איתם עוד למעלה מחמשת אלפי צופים בשידור יצאו מחוזקים באמונה האיתנה. רשמים מהאירוע
אמונה ושמחה בעצרת הגאולה
עצרת גאולה ומשיח (צילום יוסי בן שושן)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ג' תמוז זהו היום בו מציינים את תחילת הגאולה של אדמו"ר הריי"צ מהכלא הסובייטי, וכמו כן את האמונה האיתנה בנבואת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, בלי להתפעל משום ניסיון. ביום ראשון האחרון התכנסו אלפים מכל רחבי הארץ לחגיגת ג' תמוז באמפי-תיאטרון של העיר בת ים, אירוע שכבר הפך למסורת ולזריקת מרץ והתחדשות בכל הקשור להפצת בשורת הגאולה.

יו"ר מטה משיח בעיר נתניה המנחה הרב אלעזר פרץ פותח את הערב, בסקירה קצרה אודות מהותו של יום ג' תמוז, ובדברי חיזוק באמונה במשיח ובדבריו. הוא מזמין לבמה את הרב רפאל קורקוס מנחה תוכנית 'צבאות השם' לקריאת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח, פרק קכ"א. לאחר מכן ניגש השליח לשכונת פלורנטין בתל אביב הרב ניר גבריאל, כשהוא מתכבד להזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח להשתתף באירוע.

חיות גאולתית

הזמר החסידי יוני שלמה פותח בשירת 'יחי אדוננו' שממשיכה במהרה למחרוזת מוזיקלית, אותה מלווים תזמורתו של דוידי נחשון בליווי מקהלת 'ידידים'. לאחר מכן מגיעים אל הבמה הילדים, חיילי צבאות השם, כדי להכריז את 12 הפסוקים ומאמרי חכמינו זיכרונם לברכה אותם בחר הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו.

עם סיום הכרזת הפסוקים צופה הקהל בקטעי וידיאו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ולאחר מכן עולה לבמה ממלא מקום ראש העיר מר אורי בוסקילה, המציין את ייחודיותה של בת ים בתור 'עיר הגאולה' ומזכיר את השליח הרב זמרוני ציק. אחריו פוצחת התזמורת באתנחתא מוזיקלית נוספת.

אל דוכן הנואמים מוזמן שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר בת ים הרב חיים ציק, המקדיש את דבריו לעמוד על מהות הגאולה - כדי שנהיה פנויים בדעתנו ללימוד התורה והכרת הבורא. "כשם שהתורה ניתנה מהבורא באמצעות משה רבינו, כך עלינו לזכור ולהדגיש גם היום כי משה רבינו שבדורנו חי וקיים".

ניסים ונפלאות

המנחה מזכיר לקהל כי בירכתי האמפי ניצבים דוכני יריד משיח וגאולה, כשבינהם בולט דוכן מרכז ההפצה 'ממש', שם ניתן לרכוש ספרים, מזכרות, וכל מה שצריך עבור הפצת גאולה ומשיח. בהתאם להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לפרסם את הניסים, הוא מזמין את עו"ד דניאל סינה שמספר על נס אישי שאירע במשפחתו בנבואה מדהימה של הרבי שליט"א מלך המשיח אותה ראו מתממשת לנגד עיניהם בניגוד לכל הציפיות, ויוני שלמה עולה לעוד מחרוזת שמחה שמקפיצה את הקהל במעגלי ריקודים.

הנשר הגדול

על המסכים מוקרן סרטון על חייו של הרמב"ם, ואוסף ביטויים מיוחדים של הרבי שליט"א מלך המשיח אודותיו, ומיד לאחר מכן עולה רב קהילת חב"ד בקרית שמואל הרב יוסף אברהם פיזם לסיום המחזור ה-41 בלימוד היומי ברמב"ם. הוא משלב בדבריו סיפורים ואפיזודות לחיזוק ההתמדה בלימוד היומי. 

שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ברמת אביב הרב דוד אושקי מתכבד לפתוח את המחזור הלימוד ה-42 ברמב"ם, תוך שהוא משתף בימי בראשית של תקנת הלימוד. בשלב זה, המנחה נותן תודה למארגני העצרת ובראשם למפיק המסור, הרב יצחק רחימי על ההפקה המושקעת.

אל הבמה עולה הזמר איציק אשל לעוד מחרוזת שירי גאולה, ואל המיקרופון ניגש הרב אבי בן שמעון כדי לחתום את הכנס עם הכותרת 'המעשה הוא העיקר'. הוא מספר על האתר igrot.com שבניהולו, דרכו ניתן לכתוב אל הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש', וקורא לקהל לפרסם את האתר ולסייע בהפעלתו. בכך מתועלת השמחה והחיות הרבה שקיבלו משתתפי הכינוס לעשיה והפצה בפועל, כדי לזרז את התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.  

בית חב"ד בלב ה'מיין בזאר'

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...