• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חבית של ברכה

עבור אביעד אמסלם מרעננה תחום היין הוא נושא לעיסוק יומיומי. החברה שברשותו נקראת MY WINERY והיא מתמחה בשיווק חביות יין אישיות בשילוב פטנט ייחודי השומר על טריות ואיכות היין לאורך זמן
חבית של ברכה
אביעד אמסלם
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חכמינו זיכרונם לברכה מספרים כי עם בוא הגאולה יערוך הקדוש ברוך הוא סעודה גדולה לעם ישראל. בסעודה זו יאכלו המשתתפים מבשרן של שתי חיות ענק – שור הבר והלויתן, ויברכו על 'יין המשומר' – יין מיוחד שנשמר מאז בריאת העולם. הקשר של היין לסעודת הגאולה מגיע בנוסף לחשיבותו העצמית שבזכותה בין השאר זכה משקה זה לברכה מיוחדת בפני עצמה, "בורא פרי הגפן".

יש מי שממתינים להשתתף בסעודה הגדולה כדי לזכות ולטעום מהיין, ויש מי שכבר כעת עוסקים בענף היין באווירת ההכנה לגאולה. עבור אביעד אמסלם מרעננה תחום היין הוא נושא לעיסוק יומיומי. החברה שברשותו נקראת MY WINERY והיא מתמחה בשיווק חביות יין אישיות בשילוב פטנט ייחודי השומר על טריות ואיכות היין לאורך זמן.

יין לברכה והצלחה

"אשתי חן ואני היינו חובבי יין מאז ומתמיד", הוא מספר, "ובתחילת הדרך אף הקמנו יקב בוטיק קטן והתחלנו לעסוק בתחום בעצמנו. מכיוון שכאשר פותחים בקבוק, היין הנותר בו מאבד את איכותו במהירות, חיפשנו רעיון שייתן אפשרות לצרוך יין באופן מידתי גם בכמות פחותה מאשר בקבוק שלם ללא פגיעה בטיב היין, וכך הגענו לפתרון איתור של חביות יין אישיות בהן היין מחזיק מעמד זמן ארוך. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות ידועות ומותגים נחשבים, כמו גם חצרות חסידיות ידועות".

אביעד מוסיף גם לגבי ההיבט היהודי-חסידי: "אנחנו מקפידים כמובן לעבוד רק עם יינות כשרים, ואף מדגישים זאת ללקוחותינו. מי שאינו יודע על כך מקבל הסבר על חשיבות שתיית יין כשר דווקא. בנוסף, לאחר שאשתי ביקרה בבית חב"ד בבת ים וקיבלה בקבוק יין מחלוקת 'כוס של ברכה' של הרבי שליט"א מלך המשיח, הגדלנו את כמות היין על ידי שהוספנו בו אט אט כמויות קטנות של יין ועשינו חבית 770 – יין של ברכה. אנחנו מחזיקים בקבוקונים קטנים מהיין הזה עבור מי שצריך ברכה מיוחדת".

רואה את הנולד

משפחת אמסלם חוותה נס מיוחד, וקולו של אביעד נרגש כאשר הוא מספר על כך: "זמן מה לאחר שנולדה בתנו השניה, שי לי ענהאל, הבחנו כי משהו אצלה אינו כשורה. לקחנו אותה לאינספור בדיקות ואבחונים אצל מיטב הרופאים ולא חסכנו דבר, אך אף אחד לא הצליח להצביע על דבר מסוים ולאבחן את הבעיה. כך זה נמשך עד שהגיע אלינו הרב שניאור יצחקוב מבית חב"ד ברעננה והציע לי לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח. עשינו את כל ההכנות הדרושות, הנחנו את המכתב בתוך אחד מכרכי האגרות קודש, וקיבלנו תשובה אודות בריאות הילדה ובקשר לעפעופי עיניה, שאין לדאוג והיא תהיה בריאה. לא הכל הבנו אך שמחנו על הברכה שקיבלנו".

"ימים ספורים לאחר מכן", משחזר אביעד, "הבחנו שהיא מעפעפת בעיניה בצורה בלתי שגרתית והמליצו לנו לפנות איתה מיידית למרכז שניידר לרפואת ילדים, שם גילו שהיא סובלת מאפילפסיה ורשמו לה טיפול תרופתי. 

לאחר כשלוש שנים גילה הרופא כי למרבה הפלא פעילות המוח כבר נראית תקינה. הוא קם על רגליו ואמר 'זהו מקרה נדיר, אין לי הסבר לכך, זהו נס'! הילדה הפסיקה בהדרגה את השימוש בתרופה ומצבה השתפר פלאים. ערכנו סעודת הודיה גדולה".

לא עושים אם לא כותבים

מאז עשתה משפחתו של אביעד כברת דרך. "היום הבית שלנו הוא ממש כמו בית חב"ד, דגלי משיח מתנופפים על המרפסת, תמונה ענקית של הרבי שליט"א מלך המשיח על דלת הכניסה, ותוף מרים תלוי על הקיר ומוכן להתגלות. 

זכינו לסייע לרב שניאור יצחקוב וממש להשתתף בהקמת ובניית הקהילה. היום אין דבר שאנחנו עושים בכל תחום שהוא – משפחה, עסקים, קניית בית, ועוד – מבלי לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש".  

האופנים שכבשו את תל אביב

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...