• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לראות גאולה – גם בטיולים ובהפקת אירועים

את הכישורים הייחודיים שלו מנצל עמית רונן להפקת אירועים וטיולים עם משמעות, כאשר בין לבין מתגלגלים מופתים כתוצאה מהפנייה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, וקהלים גדולים מתחברים לגאולה
לראות גאולה – גם בטיולים ובהפקת אירועים
עמית רונן (משמאל) באחת מההפקות הייחודיות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כאשר אדם שקוע בנושא מסוים, כל דבר שהוא יראה או ישמע יתקשר אצלו מיד לנושא בו הוא עוסק כעת. את הכלל הזה מתווה הרבי שליט"א מלך המשיח, וגם מביא לכך דוגמא אקטואלית: באופן טבעי כל יהודי מחכה לגאולה האמיתית והשלמה, מתפלל לבואה, ומצפה לרגע בו יזכה לחזות בה. לכן בכל דבר אותו יראה או ישמע, ימצא את הקשר לגאולה.

'להחיות' את התקופה

את הכלל האמור מיישם היטב עמית רונן מכפר חיים, העומד בראש חברת 'רונן שירותי קייט ותיירות' ועוסק בארגון טיולים והפקת אירועים. הוא ניחן בכישורים רבים, כאשר המובהק שבהם היא החשיבה היצירתית 'מחוץ לקופסה'. 

היכולת הזו מביאה רבים לפנות אליו, כאשר ברור כי אירוע שייצא מתחת ידיו, לא ידמה לשום דבר מוכר כזה או אחר. "אנחנו למעשה יודעים 'להחיות' תקופות ואירועים במגוון אמצעים כמו שחקנים, נגנים, תפאורה, אוכל מתאים ועוד, במיקום המתאים לתוכן של האירוע", הוא מסביר, וגם מתווה את כללי הבסיס: "בכל טיול או אירוע, אם אנחנו לא מחדירים את המסרים של יהדות ושליחות, לא עשינו כלום".

את‭ ‬כישוריו‭ ‬מנצל‭ ‬עמית‭ ‬רונן‭ ‬להפקת‭ ‬אירועים‭ ‬וטיולים‭ ‬עם‭ ‬משמעות‭, ‬כאשר‭ ‬בין‭ ‬לבין‭ ‬מתגלגלים‭ ‬מופתים‭ ‬כתוצאה‭ ‬מהפנייה‭ ‬לרבי‭ ‬שליט‭"‬א‭ ‬מלך‭ ‬המשיח‭ ‬באמצעות‭ ‬האגרות‭ ‬קודש, ‬וקהלים‭ ‬גדולים‭ ‬מתחברים‭ ‬לגאולה

"היכולות שלנו חושפות אותנו לקהלים עצומים שאחרים לא יכולים להגיע אליהם. כך אנחנו עובדים בהפקת טיולים יחד עם ארגונים גדולים כמו נעמת (תנועת הנשים הגדולה בישראל), ההסתדרות, ועוד. לקחתי אותם לסיור שבניתי סביב דמותו של הרמב"ם, כאשר למעשה מהרגע שאנחנו עולים לאוטובוס כל מה שאנחנו מדברים זה חסידות", הוא מספר.

הקהל שלו מגוון, וכמו שהוא מוביל קבוצות מתל אביב והרצליה, באים להתארח אצלו בסיורים מקומיים גם קבוצות מבני ברק וירושלים. מכל המגזרים, אנשים נדהמים ממה שהם מגלים במהלך הטיול, והכי חשוב – יוצאים עם ערך מוסף של תוכן חסידי גאולתי.

כך ניצלה המשפחה

כאשר שואלים אותו על הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, הוא משיב "בוודאי, זה בכל מקום"! הוא משתף בסיפור אחד מתוך רבים: "היינו במסע לקברי צדיקים באוקראינה, וכאשר ישבנו בעיירה האדיטש בביקור בציון של האדמו"ר הזקן, רבי שניאור זלמן בעל התניא, ניגש אליי אחד המשתתפים בטיול והחל לשפוך את ליבו. הסתבר שהוא נמצא במצב משפחתי מורכב, ולמעשה יצא לטיול הזה כדי לקבל הכרעה בהתלבטות האם להתגרש או שלא... אמרתי לו כי תשובות לשאלות כאלה ניתן לקבל רק דרך האגרות קודש, ואכן במקום הוא קיבל מענה מדהים שהשפיע עליו עמוקות ולמעשה הציל את המשפחה".

לדבר בשפה המתאימה

כאמור, אצל יהודי כל דבר אוטומטית מתקשר לגאולה. לא מזמן הוא הפיק חוויה של צפיה בכוכבים בממשית שבנגב, מתוך חיבור למצוות קידוש החודש, והעניק למבקרים את ההרגשה שהנה כעת מבחינים בירח החדש וממהרים לירושלים להעיד על כך בפני בית הדין הגדול, כפי שמסופר במשנה. הרבי שליט"א מלך המשיח אומר כי היום כל עניני הגאולה כבר מתקבלים בעולם, ואכן עמית רואה את זה מהכיוון שלו. "האם היום אנשים מקבלים זאת בקלות יותר מאשר בעבר? בהחלט. חד משמעית", הוא אומר.

"אנשים מדברים בשפות שונות. השיח בקבוצה של רופאים יכלול מושגים רפואיים רבים, ואדם מבחוץ לא בהכרח יבין את השיחה. כך גם לגבי אנשים שאינם מגיעים מרקע תורני, יש להם שפה אחרת. אני יודע לדבר איתם בשפה שלהם ולהכניס את התוכן במילים המתאימות. המעשה הוא העיקר, וברוך השם רואים תוצאות כאשר יהודים מתחברים לכך. כל חיבור כזה מביא אותנו לגאולה האמיתית והשלמה, ולקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש".  

החיים החסידיים שהחלו משיעורי הכימיה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...