• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ב'ידיעות אחרונות' נערכים לביאת המשיח

שלושים שנה אחרי הברכה המיוחדת וההראה המפתיעה: בידיעות אחרונות מכינים מקום לפרסום הידיעה על ביאת המשיח, ואכן ביום שישי האחרון התפרסמה מודעה גדולה בעיתון בה נכתב כי "מקום זה שמור עבור הידיעה החשובה ביותר"
ב'ידיעות אחרונות' נערכים לביאת המשיח ב'ידיעות אחרונות' נערכים לביאת המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

זה קרה לפני 30 שנה, בח' בטבת ה'תשנ"ב (15.12.1991) הגיעה גב' ג'ודי (יהודית) שלום ניר מוזס אל הרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים הידועה, המתקיימת מידי יום ראשון. הרב יקותיאל ראפ הציג אותה בפני הרבי שליט"א מלך המשיח, וגב' מוזס אמרה: "אתה בירכת אותי לפני שנה, ומאז שבירכת אותנו, העיתון רק מצליח וגדל והולך...".

להפתעת כולם הרבי שליט"א מלך המשיח ענה: "הסוכנות שלך נקראת 'ידיעות אחרונות' – מה שיהיה באחרית כל הימים, שיבוא משיח צדקנו, אזי תכיני מקום פנוי בעיתון הכי קרוב, היות וזה גופא יקדים את הביאה שלו, כיון שיידע שכבר מוכן הפרסום, שיסלול לפניו הדרך", ונתן לה דולר נוסף באומרו: "הצלחה רבה, זה בשביל ידיעה האחרונה האמורה בקרוב ממש".

זכו בתחרות

הוראה מפתיעה זו, כמעט ולא זכתה למענה במהלך השנים שחלפו מאז. כידוע ענין פרסום ביאת המשיח בעיתונים, הינו נושא שעלה כבר בדבריו של רבי שניאור זלמן, האדמו"ר הראשון של חסידות חב"ד שאמר ש"כשיבוא משיח – יכתבו אודות כך בעיתונים". ומאז פורסמו לא מעט כתבות ומודעות פרסום בנושא המשיח, הגאולה והתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בעיתונים רבים. אך הוראה מיוחדת זו, לא זכתה למענה, כאמור.

לפני כשלושה חודשים התקיימה תחרות מיוחדת מטעם עיתון ידיעות אחרונות בה התמודדו עסקים קטנים על פרס כספי גדול. להפתעת כולם זכתה חברת 'ימות המשיח', חברה העוסקת במערכות טלפוניות ובהנגשת פתרונות תקשורת דיגיטליים לציבורים גדולים. בראש החברה עומד הרב יעקב לנ'צנר מרחובות, האחראי בין היתר גם על קו המידע 'נחייג ונשמע' שמהווה פורטל תוכן טלפוני עשיר בנושא המשיח והגאולה.

הידיעה החשובה ביותר

עם זכייתם בפרס, זכיה הכוללת חבילת פרסום בידיעות אחרונות, עלה בדעתו של הרב לנצ'נר, יחד עם ר' שמוליק ינקוביץ' מבכירי החברה, לנצל את הזכייה כדי לפרסם בידיעות אחרונות ומטעמם את אותה הוראה שקיבלה גב' מוזס, מבעלות העיתון. ואכן ביום שישי האחרון התפרסמה מודעה גדולה בעיתון בה נכתב כי "מקום זה שמור עבור הידיעה החשובה ביותר". בקטן גם הופיעה תמונה מהביקור של מוזס אצל הרבי שליט"א מלך המשיח עם מילות ההוראה המיוחדת שקיבלה, לצד ההכרזה 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד'.

בריאיון שהעניקה השבוע לרגל הפרסום היא חזרה וסיפרה על המפגש שהותיר אותה המומה: "לא היתה זו הפעם הראשונה שלי אצלו", כך גילתה. היא סיפרה ששנה קודם לכן היא היתה אצל הרבי שליט"א מלך המשיח וקיבלה את ברכתו. "למעשה, הפגישות שלי באו בהמשך לפגישה שהיתה להורי, במשך חמש שעות, לילה שלם, בה הם סיפרו על כל פעולתם בעיתון ובכלל".

חיבור מיוחד

"אני מרגישה אליו חיבור מיוחד", הוסיפה וסיפרה ג'ודי (יהודית) שלום ניר מוזס, "ואני יכולה לציין שלפני מספר חודשים חוויתי משבר קשה מאוד בחיי האישיים. בדיוק באותם ימים הגעתי לסופר מרקט ענק הנמצא בבעלותו של ידידי, ושם יש תמונה ענקית שלו על כל הקיר. נעמדתי מול התמונה שלו, ופשוט הרגשתי צורך לפרוק את כל מה שעובר עלי ולבקש ברכה. מיותר לציין שהכל הסתדר". 

"החיבור הזה, בין פעולתם של חברת ימות המשיח, לבין ידיעות אחרונות, בוודאי מוסיף בקיום אותה הוראה מפתיעה שקיבלתי אז, לפני שלושים שנה, ואין ספק שתורם לביאת המשיח בקרוב ממש. בעיניי זו סגירת מעגל מקסימה. אני מקווה שכולם ירבו באהבת ישראל ובכך יקרבו יותר את ימות המשיח".  

'אגרות קודש' ברדיו ובית חב"ד בקיבוצים

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...