• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

'אגרות קודש' ברדיו ובית חב"ד בקיבוצים

הוא גם משתתף בתוכנית רדיו שבועית בתחנה FM103, בה אנשים מתקשרים ושוטחים שאלות או בעיות שונות, ומקבלים בשידור חי עצה וברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח. באחת הפעמים ביקש מנכ"ל 'טבע' ברכה עבור החברה להצלחה במשפט
'אגרות קודש' ברדיו ובית חב"ד בקיבוצים
הרב אליהו גבאי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"יש רבי בישראל, ואין הוא מוגבל בהגבלות הטבע, והרוצה ללכת לבטח דרכו במסחר, בהנהגת הבית, ועוד, לא ירים את ידו מבלי לשאול את פי הרבי". מילים אלו נכתבו על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח עצמו, בהסברה עד כמה חשובים המאמץ והפעילות להביא אנשים לכתוב מכתבים לנשיא הדור ולהתייעץ עימו.

ציבור הפונים אל הרבי שליט"א מלך המשיח הוא רחב כל כך, עד שלעיתים לא משערים נכון את כמות והיקף הפניות, ואת השפעתן הרחבה, החל מחייהם של אנשים פרטיים ועד למקבלי החלטות בתחומים שונים, ומשם הדרך קצרה להשפעה על אלפים רבים.

תאריך ידוע מראש

אחד האנשים שזוכים לעסוק בתחום, ובזכותו התוודעו רבים לאפשרות לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש', הוא הרב אליהו גבאי מרחובות. ביום יום הוא משמש כשליח לקיבוצים שבאזור רחובות והסביבה, וכן עובד בכיר בתחום הגיור במשרד ראש הממשלה. אך מעבר לעיסוקים אלו הוא גם משתתף בתוכנית רדיו שבועית בתחנה FM103, בה אנשים מתקשרים ושוטחים שאלות או בעיות שונות, ומקבלים עצה וברכה בשידור חי.

הוא משתף בכמה מהסיפורים: "התקשרה אישה, עובדת בכירה בחברת התרופות 'טבע', ואמרה שהבן שלה כבר לא צעיר אך עדיין לא התחתן. ביקשנו ברכה ופתחנו את הספר 'אגרות קודש', וקיבלנו מענה במכתב הנושא את התאריך כ"ח סיון. הסברתי לה את תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח ומה הוא מורה במכתב שיש לעשות, ובמהלך החודשים הבאים היא עדכנה מפעם לפעם איך העניין מתקדם. סופו של דבר – היא שלחה לי הזמנה לחתונה שתתקיים בתאריך... כ"ח סיון".

דירה כנגד כל הסיכויים

"אותה בכירה בחברת 'טבע' גם התקשרה לבקשת המנכ"ל, כדי לבקש ברכה עבור החברה להצלחה בתביעת משפטית בעלת השלכה כלכלית גבוהה", מספר הרב גבאי, ומשתף במקרים נוספים: "התקשרו לבקש ברכה עבור אישה העומדת לפני לידה, אך התינוק הפוך ועלול להיות בסכנה. הרבי שליט"א מלך המשיח הורה לבדוק את התפילין, ואכן בתפילין של בעלה נמצאה פרשיה הפוכה. הסופר הפך את הפרשיה והחזיר אותה למקומה כראוי, וכצפוי, גם התינוק התהפך ונולד בריא ושלם".

בפיו של הרב גבאי סיפור נוסף: "אברך המתגורר ברחובות פנה למתווך וביקש לקנות דירה, אך מחירה היה עבורו גבוה מאוד והוא לא ראה שום דרך הגיונית להשיגו. הוא ביקש ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח, וקיבל באמצעות ה'אגרות קודש' מכתב ובו ברכת מזל טוב על קבלת המפתח למבנה החדש. את התשובה שקיבל האברך הראה למתווך, שלהפתעתו התרגש מאוד: 'זהו מכתב משנות לימודיי בישיבה שממוען עבור הישיבה בה למדתי, למעשה המכתב מיועד אליי'! הוא וויתר על דמי התיווך, השיג הנחה במחיר הדירה, דאג למשכנתא מוגדלת מהבנק, וארגן הלוואה נוספת עבור ההון העצמי, הכל כדי שהאברך יוכל לקנות את הדירה".

בית חב"ד בתיכון

כאמור, הרב גבאי גם פועל בשליחות בקיבוצים, כאשר פעילותו מתייחדת בכך שהוא משקיע בבניית בית כנסת וקהילה בתוך הקיבוץ. "הזמינו אותי לערוך התוועדות עבור בני הנוער בבית ספר תיכון של הקיבוצים. שאלתי היכן ההתוועדות אמורה להתקיים, והשיבו לי 'בבית חב"ד'. מסתבר שהתלמידים, באישור ההנהלה, ארגנו עבור פעילות חברתית דתית מתחם בחצר ובו תניא וספרי קודש נוספים, וזהו 'בית חב"ד' של התיכון של הקיבוצים. שוב ושוב רואים את דברי הרבי שליט"א מלך המשיח שהעולם מוכן לגאולה, כאשר גם במקומות שכלל לא חשבנו, כבר מוכנים לקבל את פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש".  

הארגון שמפיץ את ה'דבר מלכות'

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...